اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کل حقوقی بانک مهر اقتصاد کشور:

سپرده‌‌گذاری در بانک مهر اقتصاد به 22 هزار میلیارد تومان رسید

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کل حقوقی بانک مهر اقتصاد گفت: میزان سپرده گذاری در بانک مهر اقتصاد در سراسر کشور در سال جاری به 22 هزار میلیارد تومان رسیده است.

سپرده‌‌گذاری در بانک مهر اقتصاد به 22 هزار میلیارد تومان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مسلم میرزایی در مراسم تجلیل از مشتریان کلیدی استان یزد اظهار داشت: سال 91 به فرمایش رهبری، سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی است و بانک مهر اقتصاد نیز برنامه‌های خود را حول این محور برنامه‌ریزی کرد.

وی مهم‌ترین اهداف این بانک را حفظ و ارتقای ارزش مشتریان و تقویت فرهنگ مشتری‌مداری دانست.

میرزایی همچنین با اشاره به روند فعالیت و ارتقای این بانک عنوان کرد: این موسسه در ابتدا با عنوان موسسه قرض الحسنه بسیجیان در سال 72 تشکیل شد و در سال 74 به موسسه مالی و اعتباری مهر ارتقاء یافت و با تصویب اساسنامه در سال 88 و پذیره‌نویسی در سال 91 به بانک مهر اقتصاد ارتقاء یافت.

وی تاکید کرد: چشم‌انداز بانک در افق 95، بانکی پیشرو در ارائه خدمات و محصولات نوین بانکداری اسلامی است.

میرزایی یادآور شد: این بانک هم اکنون هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه دارد و با 800 شعبه و باجه و حدود 9 میلیون مشتری در سراسر کشور مشغول فعالیت است.

رئیس اداره کل حقوقی بانک اقتصاد مهر ادامه داد: روند سپرده‌گذاری در این بانک نیز غیرقابل وصف است به نحوی که در سال 91 میزان سپرده‌های مشتریان به 22 هزار میلیارد تومان رسیده است.

میرزایی، بانک مهر اقتصاد را نگین بانکداری اسلامی خواند و افزود: در پایان سال مالی، حدود 2 هزار میلیارد ریال سود علی‌الحساب به مردم پرداخت کردیم و فعالیت خود را به صورت شفاف برای مشتریان و مردم اعلام کردیم.

مدیرکل امور شعب بانک اقتصاد مهر استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: روند رشد منابع بانک اقتصاد مهر در استان یزد در سال جاری نسبت به سال 90، بیش از هزار درصد رشد داشته است.

محمدعلی جهانشاهی خاطرنشان کرد: 290 هزار سپرده گذار و 6 هزار میلیارد ریال حجم منابع این بانک در استان یزد است و بالغ بر 8 هزار و 400 میلیارد ریال به 165 هزار نفر تسهیلات پرداخت شده است.

وی یادآور شد: در 10 ماهه سال جاری، 2 هزار و 875 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

جهانشاهی همچنین سود علی الحساب سپرده قرض‌الحسنه پرداخت شده به مشتریان استان یزد را نیز 53 میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/2464/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول