اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت اصفهان زوفا:

مسئولان برای ایجاد امنیت اقتصادی چاره‌اندیشی کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت اصفهان زوفا گفت: دولت و مسئولان بالادستی باید برای ایجاد امنیت اقتصادی در سطح کشور چاره‌اندیشی کنند تا فعالان صنعتی برای فعالیت‌های خود برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام بدهند.

مسئولان برای ایجاد امنیت اقتصادی چاره‌اندیشی کنند

محمد صادقی در حاشیه نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه شرکت اصفهان زوفا در راستای ساخت قالب و تولید قطعات پلیمری خودرو فعالیت می‌کند، اظهار کرد: این شرکت به صورت خاص در راستای جلو‌پنجره و آرم خودرو‌های پژو را تولید می‌کند و قالب قطعات پلاستیکی اکثر خودرو‌ها را نیز تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این شرکت برای نخستین بار است که در نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو در اصفهان شرکت می‌کند، اضافه کرد: نمایشگاه‌ها ابزاری برای معرفی تولیدات و محصولات داخلی به مردم و مصرف‌کنندگان و مرکزی برای تبادل اطلاعات و اظهار نظر تولید‌کنندگان با یکدیگر است.

مدیرعامل شرکت اصفهان زوفا با تأکید بر اینکه کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مشکلات فرا روی تولیدکنندگان فعال در زمینه صنعت خودرو است، تصریح کرد: تحریم‌های حاکم بر کشور مواد اولیه مورد نیاز برای تولید قطعات و لوازم یدکی خودرو‌ها را به میزان بسیاری افزایش داده است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت مواد اولیه سبب افزایش قیمت تمام شده کالا‌ها و تولیدات داخلی می‌شود، ادامه داد: به دنبال این موضوع تقاضای خرید مردم نیز برای خرید این تولیدات کاهش می‌یابد و در حال حاضر اکثر تولید‌کنندگان فعال در عرصه صنعت خودرو‌ به دلیل افزایش قیمت‌ها با کاهش تقاضای مردم مواجه هستند.

صادقی با اشاره به اینکه دولت تسهیلاتی را برای سرمایه در گردش اختصاص داده است، تأکید کرد: اقداماتی را در راستای دریافت این تسهیلات انجام داده‌ایم و آینده بازار صنعت خودرو در سطح کشور قابل پیش‌بینی نیست.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای امسال تاکنون در ارتباط با مواد اولیه مورد نیاز برای واحد‌های تولید‌کننده قطعات خودرو در سطح کشور نوسانات بسیاری وجود داشته است، افزود: دولت و مسئولان بالادستی باید برای ایجاد امنیت اقتصادی در سطح کشور چاره‌اندیشی کنند تا فعالان صنعتی برای فعالیت‌های خود برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام بدهند.

مدیرعامل شرکت اصفهان زوفا با بیان اینکه در صورت ادامه یافتن روند فعلی تولید‌کنندگان به سوی بهره‌مندی از سود‌های کوتاه‌مدت حرکت می‌کنند و برای فعالیت‌های خود هیچ برنامه‌ریزی پایه‌ای و اصولی را انجام نمی‌دهند، گفت: صنایع مادر باید نباید از سمت تولید واقعی و درست به سوی تولید غیرواقعی حرکت کنند و این صنایع نباید مورد غفلت قرار بگیرند و صنایع برای افزایش تولید نیازمند برنامه‌ریزی دراز‌مدت باشند.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول