اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد فیروزکوه:

تحریم به معنی نقض حقوق بشر از نقطه نظر اقتصادی است

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: تحریم سبب می‏شود که مبادلات داخلی در کشور تحریف و از حجم تجارت اقتصادی کاسته شود که این به معنی نقض حقوق بشر از نقطه نظر اقتصادی است.

تحریم به معنی نقض حقوق بشر از نقطه نظر اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، خسرو عزیزی ظهر امروز در جمع برخی از مسئولان، دانشجویان و خانواده معظم شهدای شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: استعمارگران و دشمنان ایران اسلامی تمام تلاش خود را برای تحریم کشورمان به کار گرفته‏اند.

وی از منظر کارشناسی و علم اقتصاد به بررسی تحریم‏ها پرداخت و اضافه کرد: تحریم اقتصادی تا حدود زیادی یک مسئله مهم است که علم اقتصاد به عنوان یکی از اصول ثابت خود مطرح کرده است.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه ادامه داد: تحریم سبب می‏شود که مبادلات داخلی در کشور تحریف و از حجم تجارت اقتصادی کاسته شود که این به معنی نقض حقوق بشر از نقطه نظر اقتصادی است.

عزیزی با اشاره به خدمات دولت در شهرستان فیروزکوه افزود: ما به دولت‏ها افتخار می‏کنیم و تا زمانی که دولت‏ها مورد تأیید رهبر معظم انقلاب هستند، ما نیز باید پشتیبان آنها باشیم.

وی با تأکید بر استفاده از سرمایه‏های ملی، تصریح کرد: در رأس منابع ما سرمایه انسانی قرار دارد. 

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه بیان کرد: منابع انسانی در کشورمان باید به خوبی به‏کارگیری شوند.

عزیزی خاطرنشان کرد: منابع انسانی کشورمان باید دست به دست هم دهند و از تحریم‏ها با نفع کشورمان استفاده کنند تا کشور در زمینه‏های مختلف به خودکفایی برسد و تحریم‏ها بی‏اثر شوند.

انتهای پیام/2568/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول