اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هنر‌های تصویری حوزه هنری قزوین:

اولویت حوزه‌ هنری قزوین فیلم سازی در زمینه‌های مختلف است

خبرگزاری فارس: مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان قزوین: انیمیشن، مستند، فیلم‌ کوتاه و فیلم‌های چند ثانیه‌ای در اولویت کاری حوزه هنری این استان در سال جاری بود که توانستیم به ساخت نیمی از آن دست پیدا کنیم.

اولویت حوزه‌ هنری قزوین فیلم سازی در زمینه‌های مختلف است

عبدالرضا فلاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با ساخت فیلم کوتاه، مستند و فیلم‌های چند‌ ثانیه‌ای توسط هنرمندان قزوینی توانستیم گام‌های بسیار خوبی را برداریم و امروز با حضور در چند جشنواره کارهای خود را کامل‌تر کرده‌ایم.

وی از پیگیری ساخت فیلم‌ و مستند خبر داد و افزود: صدای پای صبح به صورت داستانی و مستند اقبال آذر از کارهای فاخری است که توسط حوزه هنری استان قزوین در مرحله فیلم نامه به تصویب رسیده است که با برطرف شدن مشکلات اقتصادی کارهای پیش‌تولید آن را شروع خواهیم کرد.

فلاحی تصریح کرد: با وجود مشکلات و فشارهای اقتصادی که با آن روبرو هستیم، ولی سعی می‌کنیم کار پیش‌تولید این دو کار را تا پایان سال جاری انجام دهیم تا در سال 92 این دو کار فاخر و ارزشمند را به تولید برسانیم.

مسئول واحد‌ هنر‌های تصویری حوزه هنری استان قزوین با تأکید بر اینکه ساخت فیلم‌های با کیفیت در دستور کار است، افزود: این دو کار به همراه کارهای دیگری که ساخته شده است و می‌شود در زمره کارهای با اخلاق و باکیفیت خواهد بود تا حوزه هنری رسالت ذاتی خود را به درستی انجام دهد.

فلاحی خاطرنشان کرد: حوزه هنری استان قزوین همواره سعی می‌کند تا با کشف استعدادهای جوان و با اخلاق در مسیر رشد قرار بگیرد و در جشنواره‌های داخلی و خارجی بتوانیم حرف‌های خوبی برای گفتن داشته باشیم.

وی عنوان کرد: بخش هنرهای تصویری حوزه هنری استان قزوین همواره تلاش کرده‌ است تا با ساخت کارهای فاخر و تأثیرگذار خدمتی به هنر این مملکت کرده باشد تا همیشه از آن به نیکی یاد کنند.

وی همچنین با تأکید بر اینکه کارگاه‌های مختلفی در حوزه هنری برگزار می‌شود، بیان کرد: حوزه هنری و ارشاد هیچ‌گاه با هم رقیب نبودند، بلکه مکمل هم در بحث‌های هنری هستند که این موجب ارتقای سطح هنر در کشور و استان قزوین می‌شود.

مسئول واحد‌ هنر‌های تصویری حوزه هنری استان قزوین در ادامه ابراز داشت: برای سال 92 تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های مانند ورک شاپ فیلم‌سازی، نشست تخصصی سینما، ساخت چند اثر کوتاه داستانی و برگزاری یک کارگاه با حضور شخصیت‌های‌ مهم سینمایی در هر فصل بتوانیم گام‌های خوبی در‌ راستای کشف‌ و پرورش استعداد جوانان برداریم.

انتهای پیام/77010/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول