اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سینمایی حوزه هنری خبر داد

تولید 100 عنوان فیلم سینمایی به همت هنرمندان حوزه هنری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سینمایی حوزه هنری از تولید 100 عنوان فیلم سینمایی به همت هنرمندان حوزه هنری در کشور خبر داد.

تولید 100 عنوان فیلم سینمایی به همت هنرمندان حوزه هنری

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان و به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سهیل جهان‏بیگلری در نشستی با استاندار سمنان، رسالت اصلی حوزه هنری را پاسداشت هنر انقلاب و هنر اصیل برگرفته از ارزش‏های اسلامی و انقلابی دانست.

وی گفت: یکی از رسالت‏های حوزه هنری ایجاد سالن‏های چند منظوره فرهنگی و سینمایی است که با مساعدت مسئولان استان در شهرستان‏ها ایجاد می‏شود.

استاندار سمنان نیز در این نشست گفت: حوزه هنری کارها و تولیدات ارزنده و فاخری در راستای ارزش‏های انقلاب اسلامی خلق کرده است.

عباس رهی افزود: حوزه هنری فعالیت‏های ارزشمندی در راستای حفظ و ترویج ارزش‏های اسلامی و فرهنگ انقلاب اسلامی انجام داده است.

وی با تأکید بر بسترسازی و فراهم ساختن اجرای فعالیت‏های فرهنگی و هنری گفت: برای جذب جوانان در جامعه باید امکانات فرهنگی مهیا شود که یکی از فعالیت‏های مهم فرهنگی، ساخت سالن سینما برای گذراندن مناسب اوقات فراغت جوانان است که موجب دوری از ناهنجاری‏ها و چالش‏های فراروی جوانان می‏شود.

استاندار سمنان، کمک به نشر و رشد فرهنگ و هنر را یک وظیفه خواند و آمادگی استان سمنان را برای ساخت سینما با محوریت حوزه هنری اعلام کرد.

علیرضا خلخالی، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان نیز سمنان را استانی فرهنگی دانست و افزود: استان سمنان آمادگی و ظرفیت فعالیت‏های بزرگ فرهنگی و هنری را با تلاش حوزه هنری دارد.

انتهای پیام/2249/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول