اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کرمان خبر داد

قول مساعد وزیر راه و شهرسازی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: در دیداری که با وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت، تصمیمات لازم در زمینه طلب پیمانکاران از این وزارتخانه گرفته شد و نیکزاد قول مساعد داد که در روزهای آینده این مسئله برطرف شود.

قول مساعد وزیر راه و شهرسازی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران

محمدمهدی زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در دیدار با وزیر مسکن و شهرسازی در زمینه طلب پیمانکاران از وزارت راه و شهرسازی بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در این دیدار تصمیمات لازم در زمینه طلب پیمانکاران از وزارت راه و شهرسازی گرفته شد و نیکزاد در این زمینه قول مساعد داد که در روزهای آینده این مسئله برطرف شود، افزود: بنا به گفته وزیر راه و شهرسازی، تمام روش‌های قانونی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران در دستور کار است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جمعی از پیمانکاران استان کرمان در نامه‌ای به رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان خواستار پیگیری مطالبات آنان از وزارت راه و شهرسازی و تعجیل در پرداخت مطالبات معوق پیمانکاران و همچنین به روز شدن ارزش قراردادها شدند.

زاهدی بیان داشت: طلب و معوقه پیمانکاران و مشکلات آنان در این زمینه هر چه سریع تر برطرف شود و این مسئله را تا حصول نتیجه دنبال می‌کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان اذعان داشت: در این دیدار مقرر شد، مبلغ 10 میلیارد ریال برای جاده راین – حسین‌آباد اختصاص داده شود.

آغاز ساخت واحد پیام‌نور راین

وی با اشاره به دیدار با حسن زیاری رئیس دانشگاه پیام‌نور گفت: در این جلسه مقرر شد، دانشگاه پیام‌نور کشور اعتبار لازم را برای ساخت واحد پیام نور بخش راین تامین کند.

زاهدی با بیان اینکه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال فاز اول واحد پیام‌نور بخش راین آغاز می‌شود، افزود: امیدواریم اقدامات لازم در زمینه ساخت واحد پیام‌نور بخش راین هر چه سریع‌تر با اعتبار 2 میلیارد ریال به عنوان اعتبار اختصاص داده شده برای فاز اول این واحد از سوی دانشگاه جامع پیام‌نور کشور آغاز و با انجام فاز اول اعتبار لازم برای فاز دوم بلافاصله اختصاص داده می‌شود.

وی ابراز داشت: در راستای تحقق آرمان دسترسی به آموزش عالی برای همه در همه جا و در همه وقت و تربیت نسل جوان در عرصه‌های مورد نیاز کشور به ویژه تربیت دانش‌آموختگان برای توسعه و تعالی مناطق کمتر برخوردار استان کرمان فراهم شود.

انتهای پیام/2446/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول