اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار دوستانه دو تیم فوتبال صورت گرفت

تساوی رسانه ورزش بوشهر و منتخب چاهکوتاه

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتبال رسانه ورزش بوشهر و منتخب روستای چاهکوتاه در دیداری دوستانه به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

تساوی رسانه ورزش بوشهر و منتخب چاهکوتاه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، تیم فوتبال رسانه ورزش بوشهر در ادامه فعالیت‌های فرهنگی و ورزش خود به مصاف منتخب چاهکوتاه رفت و به تساوی دو بر دو رضایت داد.

بازیکنان و کادر فنی رسانه ورزش بوشهر قبل از بازی در اقدامی فرهنگی و خداپسندانه به محض ورود به روستای چاهکوتاه به زیارت قبور شهدای این روستا رفتند.

اعضای تیم رسانه ورزش با حضور در مزار شهدای چاهکوتاه با قرائت فاتحه یاد شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس این روستا را گرامی داشتند.

رسانه ورزش در حالی در برابر تیم منتخب چاهکوتاه که بیشتر از نیروهای جوان منطقه بهره می‌برد، روبرو شد که در نیمه اول با تسلط کامل بر بازی می‌توانست گل‌های زیادی به ثمر برساند که از موقعیت‌های متعدد بدست آمده فقط دو گل به ثمر رسید. زننده دوگل رسانه ورزش در این دیدار عبدالرضا کللی و محمد ایروانچی بودند.

در نیمه دوم هم با اینکه رسانه ورزش در اندیشه حفظ دو گل خود بود اما باز هم چند موقعیت مناسب از دست رفت و یکبار هم ضربه زیبای افشین انصاری به تیرک دروازه حریف برخورد کرد.

در 20 دقیقه پایانی این دیدار تیم منتخب چاهکوتاه بازی بهتری را ارائه داد و موفق شد در دقیقه 77 یکی از گل‌های خورده را جبران کند و در آخرین دقایق بازی و در دقیقه 90 گل دوم و تساوی بخش منتخب چاهکوتاه با یک شوت از راه دور به ثمر رسید.

در این دیدار رئیس شورای اسلامی چاهکوتاه، مسئول تربیت بدنی بخش مرکزی و پیشکسوت ارزنده فوتبال بوشهر، حاج محمدعلی درویشی و همچنین جمعی دیگر از مسئولان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول