اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی:

رسانه محوری‌ترین عامل توسعه خراسان‌شمالی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی رسانه را اساسی‌ترین و محوری‌ترین عامل توسعه این استان دانست.

رسانه محوری‌ترین عامل توسعه خراسان‌شمالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسین ثابت‌قدم امروز در نشست با تنی چند از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات

خراسان‌شمالی اظهار کرد: نقش مطبوعات در توسعه این استان از ابعاد مختلف اجتناب ناپذیر بوده و نمی‌توان این عامل مهم را در توسعه خراسان‌شمالی نادیده گرفت.

وی تصریح کرد: اگرچه زیرساخت‌های خوبی در حوزه رسانه فراهم نشده لیکن رسانه‌ها نقش خود را در استان به خوبی ایفا کرده‌اند.

ثابت‌قدم با تاکید بر اینکه رسانه‌های استان باید تقویت شوند، گفت: به همین منظور حمایت از خانه مطبوعات به عنوان تشکل رسانه‌ها از رویکردهای این اداره کل است.

وی با تاکید بر اینکه واگذاری امور در قالب ان.جی.یوها از اهداف دولت خدمتگزار است، افزود: این اداره کل نیز با این دید توجه ویژه‌ای را به خانه مطبوعات داشته و خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی تصریح کرد: به همین منظور تلاش می‌شود تا امور مربوط به حوزه رسانه‌های استان از طریق خانه مطبوعات انجام شود.

وی همچنین با اشاره به مشکل کمبود نیرو در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این در حالی است که استان‌های همتراز با خراسان‌شمالی از تعداد زیادی نیرو برخوردار است.

ثابت‌قدم از استخدام 10 نفر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی هم خبر داد و افزود: این سهمیه استخدامی در آینده نزدیک جذب تا بخشی از مشکلات نیرو در این اداره کل مرتفع شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان‌شمالی هم در این نشست با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف از سوی خانه مطبوعات در سال جاری، خواستار حمایت‌های بیشتر این اداره کل برای اجرای برنامه‌ها شد.

سهراب ابراهیمی همچنین با اشاره به وعده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به استان برای کمک به خانه مطبوعات از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا این موضوع پیگیری و قبل از سال جدید این مهم تحقق یابد.

به گزارش فارس، در این نشست همچنین علی محمد جهانی، اکبر منصوری، علی خادمی و نازلی حیدرزاده از اعضای هیئت مدیره و فعالان رسانه به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات پرداختند.

انتهای پیام/63002/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول