اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی:

تعداد روستاهای برق‌دار آذربایجان‌غربی به 2860 روستا می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: تعداد روستاهای برق‌دار آذربایجان‌غربی تا پایان سال جاری به 2 هزار و 860 روستا می‌رسد.

تعداد روستاهای برق‌دار آذربایجان‌غربی به 2860 روستا می‌رسد

حمید کاظمی‌کیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تعداد مشترکان خانگی اعم از شهری و روستایی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی تا پایان سال جاری به 830 هزار و 805 مشترک می‌رسد.

وی با بیان اینکه فروش انرژی با تعرفه خانگی به مشترکان در آبان ماه سال جاری 942 میلیون کیلووات ساعت بود، تصریح کرد: با افزایش مشترکان خانگی برق در آذربایجان‌غربی این رقم تا پایان سال جاری به یک هزار و 413 میلیون کیلو وات ساعت خواهد رسید.

کاظمی‌کیا با اشاره به افزایش مشترکان بخش کشاورزی و صنعتی، اعلام کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده تا پایان سال جاری تعداد این مشترکان به ترتیب به 15 هزار و 808 مشترک و 4 هزار و 479 مشترک می‌رسد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی افزود: فروش انرژی با تعرفه کشاورزی و صنعتی به صورت سالانه و بر حسب میلیون کیلو وات ساعت محاسبه می‌شود و فروش انرژی با تعرفه‌های کشاورزی و صنعتی تا پایان سال جاری به ترتیب یک هزار و 38 میلیون کیلو وات ساعت و 782 میلیون کیلو وات ساعت برآورد شده است.

وی تعداد چاه‌های کشاورزی آذربایجان‌غربی در آبان ماه سال جاری را 11 هزار و 447 حلقه برشمرد و گفت: در حدود 305 حلقه چاه دیگر تا پایان سال جاری به مجموع چاه‌های کشاورزی استان افزوده می‌شود.

کاظمی‌کیا ادامه داد: تا پایان سال جاری در آذربایجان‌غربی 2 هزار و 860 روستا برق‌دار می‌شوند.

انتهای پیام/61010/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول