اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حضور 9 کشتی‌گیر مازندرانی در هم‌آورد جهانی

خبرگزاری فارس: مسابقات کشتی جام جهانی 2013 تهران با حضور 10 کشور صاحب کشتی و برتر دنیا از امروز آغاز می‌شود که سهم مازندران، 9 کشتی‌گیر است.

حضور 9 کشتی‌گیر مازندرانی در هم‌آورد جهانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رقابت‌های جام جهانی 2013 کشتی آزاد و فرنگی در حالی از امروز به میزبانی کشورمان در مجموعه بزرگ 12 هزار نفری تهران برگزار می‌شود که 9 کشتی‌گیر مازندرانی در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی حضور دارند.

در ترکیب 28 نفره تیم ملی کشورمان سه کشتی‌گیر در رشته فرنگی و شش کشتی‌گیر در رشته آزاد از مازندران هستند.

در رشته فرنگی محسن حاجی‌پور در وزن 55 کیلوگرم، داوود گیل نیرنگ در وزن 96 کیلوگرم و بشیر باباجان‌زاده در وزن 120 کیلوگرم به عنوان سه کشتی‌گیر مازندرانی در این رقابت‌ها هستند.

همچنین در رشته آزاد نیز مسعود اسماعیل‌پور در وزن 60 کیلوگرم، مهدی تقوی و محمد یوسفی در وزن 66 کیلوگرم، حامد طالبی زرین‌کمر در وزن 96 کیلوگرم و کمیل قاسمی و جعفر شمس ناتری در وزن 120 کیلوگرم به عنوان شش کشتی‌گیر مازندرانی برای کشورمان به روی تشک می‌روند.

در این دوره از رقابت‌ها نیز دو مربی سازنده از مازندران به نام‌های سعید شیرزاد در رشته فرنگی و نادر ناظری در رشته آزاد به عنوان دو مربی باتجربه از مازندران در کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی حضور دارند.

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام جهانی 2013 تهران با حضور 10 کشور برتر دنیا در دو گروه به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند و دو تیم برتر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.

کشورهای روسیه، ژاپن، ترکیه، جمهوری آذربایجان، کره جنوبی، قزاقستان، ارمنستان، بلاروس، بلغارستان و ایران به عنوان 10 کشور برتر صاحب کشتی دنیا در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی 2013 تهران برای کسب عنوان قهرمانی آمده‌اند که امروز به روی تشک خواهند رفت.

مسابقات کشتی فرنگی امروز و فردا و رقابت‌های کشتی آزاد نیز روزهای سوم و چهارم اسفند با حضور 10 کشور در دو گروه برگزار می‌شود.

گفتنی است، کشور ما یک بار تجربه برگزاری مسابقات جام جهانی را در سال 2006 به میزبانی مازندران در ساری تجربه کرد.

انتهای پیام/86005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول