اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

جنوب کرمان ظرفیت‌ها و قابلیت‌های عظیمی دارد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: جنوب کرمان ظرفیت‌ها و قابلیت‌های عظیمی دارد که در قالب یک کتاب نمی‌توان، شرح داد، اما در قالب کاروان‌های ورزشی می‌توان آنها را به همگان معرفی کرد.

جنوب کرمان ظرفیت‌ها و قابلیت‌های عظیمی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود معناصری در جلسه هماهنگی مسابقات دوچرخه‌سواری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور در این شهرستان اظهار داشت: مسابقات تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری در شهرستان جیرفت به نحو احسن برگزار شد به طوری که تمام مسئولان از مدیریت شهرستان ابراز خرسندی و رضایت کردند.

وی عنوان کرد: منطقه جنوب کرمان ظرفیت‌ها و قابلیت‌های عظیمی دارد که در قالب یک کتاب نمی‌توان، شرح داد، اما در قالب اینگونه کاروان‌های ورزشی می‌توان آنها را به همگان معرفی کرد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت اذعان داشت: همه مسئولان اداره‌ها و نهادها باید با تلاش دلسوزانه و تعامل با یکدیگر تمام مسائل امنیتی، اقتصادی، بهداشتی، فرهنگی و ... را به نحو احسن اجرا کنند و تمام تمهیدات لازم در این موارد اندیشیده شود.

معناصری با اشاره به اینکه باید نسبت به پوشش خبری توسط صدا و سیما و اصحاب رسانه اقدامات لازم انجام شود، بیان داشت: همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در کمیته خدمات و پشتیبانی تمهیدات لازم را برای برگزاری مسابقه فراهم آورد.

وی افزود: با توجه به اینکه کمیته هنری، فرهنگی و اطلاع‌رسانی بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان است، باید هماهنگی‌های لازم را در این زمینه انجام دهد.

ولی‌محمد مشایخی فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح تمام مسیر مسابقه را از هر نظر پوشش داد، افزود: نباید تنها برنامه‌ها را برای مسابقه متمرکز کرد، بلکه برنامه‌های تفریحی و گردشگری نیز تدارک دیده شود.

مشایخی با بیان اینکه هر شرکت کننده در این مسابقه یک سفیر فرهنگی از منطقه جنوب کرمان است، تصریح کرد: بنابراین برای بازدید دوچرخه‌سواران از مکان‌ها و مراکز تفریحی و گردشگری دو شهرستان جیرفت و عنبرآباد تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی ابراز داشت: دانشگاه آزاد اسلامی نیز با نصب بنر ظرفیت‌های خود و شهرداری و شورای اسلامی شهرهای جیرفت و عنبرآباد قابلیت‌ها و ظرفیت‌های منطقه جنوب کرمان را معرفی کند.

تورج کوهستانی رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت با تأکید بر همکاری شهرداری و شورا برای برگزاری این مسابقه اظهار داشت: یک بسته فرهنگی توسط شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جیرفت تهیه و در اختیار شرکت کنندگان در مسابقه قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/80001/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول