اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کاشان:

ظرفیت کاشان فراتر از خانه‌های تاریخی است

خبرگزاری فارس: شهردار کاشان گفت: یکی از افتخارات شهرستان کاشان این است که ظرفیت این شهرستان فراتر از خانه‌های تاریخی آن است.

ظرفیت کاشان فراتر از خانه‌های تاریخی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سعید مدرس‌زاده در تالار فرهنگ این شهرستان، با تقدیر از بیش از نیم قرن فعالیت اعضای انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان اظهار داشت: با وجود مشکلات و تنگناهای پیش روی انجمن، فعالیت‌های این انجمن هر سال پررنگ‌تر از سال قبل بوده است.

وی، قدردانی از فعالیت‌های اعضای انجمن سینمای جوان را که موجب افتخار شهر و منطقه کاشان هستند باعث ثبت در اذهان جوانان این انجمن دانست و گفت: جوانانی که امروز وارد انجمن سینمای جوان کاشان می‌شوند قدردانی از پیشکسوتان را سرلوحه امور خود قرار می‌دهند.

شهردار کاشان خاطرنشان کرد: شهرداری کاشان در کنار فعالیت‌های خدماتی، فضای سبز و حمل و نقل از همان ابتدا فعالیت‌های خود را در بخش فرهنگی نیز آغاز و به صورت مستمر اما به تدریج آن را ادامه داده است.

به گفته وی، یکی از افتخارات شهرداری کاشان اجرای فعالیت‌های فرهنگی در کنار فعالیت‌های خدماتی و عمرانی در شهرستان کاشان و برنامه‌ریزی در این راه است.

مدرس‌زاده، یادآور شد: انتظار می‌رود شهرداری کاشان با ادامه فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان کاشان بتواند در مسیر توسعه فعالیت‌های فرهنگی با همکاری دیگر نهادها و ارگان‌های شهرستان گام‌های مؤثری بردارد.

شهردار کاشان همچنین با اشاره به اینکه اکثر هنرمندان شهرستان کاشان از کارکنان شهرداری کاشان هستند، حضور کارکنان شهرداری کاشان در عرصه فرهنگ و هنر را یکی از افتخارات شهرداری کاشان دانست.

انتهای پیام/2406/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول