اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از سال‌ها فراغ

پدر شهید سیری به فرزندش پیوست

خبرگزاری فارس: پدر شهید محسن سیری پس از سال‌ها غم دوری به فرزند شهیدش پیوست.

پدر شهید سیری به فرزندش پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رحیم سیری  پدر شهید محسن سیری پس از سال‌ها فراغ فرزند شهیدش به لقاء الله پیوست.

مراسم تشییع پیکر مرحوم شادروان حاج رحیم سیری پدر شهید والامقام محسن سیری و برادر شهید قاسم سیری با حضور جمع کثیری از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و امت حزب‌الله و همیشه در صحنه از مقابل بیت آن مرحوم در شهر فرون‌آباد تشییع شد.

پیکر پاک این پدر شهید با حضور جمع کثیری از مردم، خانواده معظم شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، مسئولان ارشد شهرستان پاکدشت و شهر فرون آباد در گلزار شهدای ده امام شهرستان پاکدشت در منزل ابدیش آرام گرفت.

شهردار فرون آباد در این آیین با تاکید بر لزوم تکریم خانواده شهدا اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود درخت اسلام را آبیاری کردند و تجلیل از مقام شامخ شهدا در هر شرایطی لازم است.

علی بند علیان عنوان کرد: انقلاب اسلامی و نظام اسلامی مرهون زحمات و خدمات شهدای ارزشمند والامقام است و جوانان باید با الگوبرداری از شهدا برای پیشرفت و توسعه کشور گام بردارند.

انتهای پیام/2462/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول