اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون بسیج و امور استان‌های پدافند غیرعامل

یاد 288 شهید لردگان گرامی داشته شد

خبرگزاری فارس: یادواره 288 شهید لردگان امروز با حضور معاون بسیج و امور استان‌های پدافند غیرعامل و جمعی از مسئولان استانی در این شهرستان برگزار شد.

یاد 288 شهید لردگان گرامی داشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، معاون بسیج و امور استان‌های پدافند غیرعامل پیش از ظهر امروز در مراسم برگزاری یادواره 288 شهید شهرستان لردگان اظهار کرد: رمز حضور رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس خلوص بود که موجب شد تا رزمندگان عملیات بسیار خاص را در این مدت اجرایی کنند، به طوری که دشمن را به ستوه آورده بودند.

غلامعلی حیدری شجاعت، غیرت و دلاورمردی را از ویژگی‌های بارز رزمندگان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس برشمرد و گفت: این خصوصیات موجب شده بود تا رزمندگان در هر عملیاتی با تکیه بر اعتقادات راسخ و شجاعت دشمن را ناکام بگذارند.

وی از شهید شاطری به عنوان یک رزمنده ولایتی نام برد و تصریح کرد: این شهید بزرگوار به عنوان فرمانده تیپ مهندسی داوطلبانه در سوریه در امر بازسازی منطقه مشغول ایفای مسئولیت بودند و مسئولیت‌مداری وی خشم رژیم غاصب صهیونیستی را برانگیخته بود.

معاون بسیج و امور استان‌های پدافند غیرعامل تصریح کرد: دشمنان همواره به دنبال فرصتی مناسب بودند تا بتوانند این فرزندان انقلاب را از صحنه حذف کنند تا اینکه در مسیر دمشق دست دشمن غاصب به خون این فرمانده جان بر کف آغشته شد.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل در جنگ 33 روزه به دنبال تغییر نقشه خاورمیانه بودند، اضافه کرد: دشمنان در این منطقه 165 هزار واحد مسکونی شیعیان را از طریق بمباران با خاک یکسان و 180 مدرسه را منهدم کردند.

حیدری فعالیت حزب‌الله را در عملیات جنگ 33 روزه هوشمندانه توصیف کرد و گفت: حزب‌الله ظرف مدت هشت ساعت با نفوذ در منطقه با اطلاع‌رسانی مناسب شیعیان جنوب بیروت را از منطقه تخلیه و سازماندهی کردند و به این طریق توانستند بر چهارمین ارتش برتر دنیا پیروز شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حزب‌الله لبنان با الگوگیری از فرزندان امام خمینی (ره) در دوران هشت سال دفاع مقدس توانستند بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شوند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال تأکید کرد: دشمن به شدت در تلاش است تا مردم را از بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی جدا سازد اما مردم هوشیارانه و با بصیرت راه خود را که تداوم راه شهداست پیدا کرده و برای سربلندی نظام تلاش می‌کنند.

حیدری وحدت را رمز پیروزی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: رمز ماندگاری انقلاب و پیروزی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس وحدت، برادری و اطاعت از ولی‌فقیه است.

یادواره 288 شهید شهرستان لردگان امروز با حضور معاون بسیج و امور استان‌های پدافند غیرعامل، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی در لردگان برگزار شد.

انتهای پیام/68001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول