اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه دوم اسفندماه جاری

یاد شهیدان شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری گرامی داشته می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری چهارمحال و بختیاری از برگزاری یادواره شهیدان شهرداری‌های استان در نیمه دوم اسفندماه جاری در شهرکرد خبر داد.

یاد شهیدان شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری گرامی داشته می‎شود

ظاهر خالدی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: این یادواره با هدف ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و تجلیل از خانواده‌های آنان و ایثارگران و جانبازان شهرداری‎های استان برگزار می‏شود.

وی افزود: جمع آوری اطلاعات و خاطرات شهیدان شهرداری‌های استان از اقدامات این سازمان در راستای اجرای مطلوب این یادواره محسوب می‎شود.

خالدی ولایت‌پذیری و تکلیف گرایی را از مهم‌ترین شاخصه‌های شهدای انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: رزمندگان اسلام بر اساس تکلیفی که بردوش خود احساس می‌کردند اوامر و دستورات ولی فقیه و مقتدای خویش را اطاعت کرده و نگذاشتن با وجود تمامی تهدیدها و تحریم‎ها حرف رهبرشان روی زمین بماند.

رئیس سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: نتیجه این مقاومت و ایستادگی موجب شد تا دشمن نتواند وجبی از خاک کشور را به تصرف خود درآورد و دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به فصل درخشانی از کارنامه موفق انقلاب اسلامی تبدیل شود.

وی ادامه داد: ایمان، اخلاص، فداکاری و شجاعت شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس درس ارزشمندی برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان است.

خالدی تأکید کرد: امروز ما به‌عنوان میراث داران آن عزیزان باید به‌دنبال ترویج این فرهنگ غنی به نسل جوان باشیم.

انتهای پیام/68001/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول