اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 اسفند

شلمزار میزبان چهارمین جشنواره شعر طنز است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمین جشنواره استانی شعر طنز همزمان با 20 اسفند در شهر شلمزار برگزار می‎شود.

شلمزار میزبان چهارمین جشنواره شعر طنز است

بهمن اکبریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: طنز عرصه مهم و تاثیرگذاری است که شاعران به شکل هنرمندانه و با ظرافت خاص می‎توانند از طریق آن به مسائل و موضوعات مختلف بپردازند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره استانی شعر، افزود: پرداختن به عاقبت مستکبران جهان به ویژه قذافی و مبارک، استکبار جهانی، رفتارها و باورهای غلط اجتماعی و تحریم اقتصادی از مهمترین موضوعات این جشنواره است.

اکبریان با بیان اینکه جشنواره شعر طنز هرساله مورد استقبال شاعران استان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: استقبالی که از جشنواره طنز می‌شود نشان می‌دهد حمایت درست از هر امری می‌تواند موجب رشد و شکوفایی آن شود و ما نیز در عرصه طنز در این جشنواره شاهد شکوفایی استعدادهای بسیار خواهیم بود.

معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برهمین اساس هر نهاد و گروهی که در عرصه طنز فعالیت‌های مناسبی داشته باشد را حمایت کرده و با آن همکاری خواهیم کرد.

این مسئول با بیان اینکه استعدادهای هنری فراوانی در سراسر این استان وجود دارد، افزود: با برگزاری این جشنواره‌ها می‌توان در شناسایی و حمایت از این استعدادها و ظرفیت‌های هنری استان گام مهمی برداشت.

وی خاطرنشان کرد: امید می‎رود با برگزاری جشنواره‌های مختلف و گردهمایی هنرمندان در این استان شاهد رشد و تعالی بیش از پیش این هنر در استان باشیم.

اکبریان با بیان اینکه فضا و امکانات کافی برای رشد و تعالی هنر در استان وجود دارد، اظهار داشت: خوشبختانه در استان فضای خوبی برای فعالیت و رشد هنرمندان وجود دارد که باید از این فضا به بهترین نحو استفاده و به تولید آثار فاخر پرداخت.

معاون فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این جشنواره با همکاری انجمن ادبی آوای قلم شهرستان کیار همزمان با 20 اسفند در شلمزار برگزار می‎شود.

انتهای پیام/68004/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول