اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین:

طرح استقبال از بهار 92 باید نشاط‌ آور باشد

خبرگزاری فارس: شهردار قزوین گفت: طرح استقبال از بهار 92 و فضاسازی شهر قزوین در ایام نوروز باید به‌گونه‌ای باشد که موجب شادابی شهروندان و به‌ ویژه مسافران شود.

طرح استقبال از بهار 92 باید نشاط‌ آور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین روابط عمومی شهرداری قزوین، مسعود نصرتی اظهار داشت: برای اجرایی کردن اقدامات ستاد استقبال از بهار در شهر قزوین باید با توجه به شرایط اقتصادی، هزینه‌ها مدیریت شود.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها هر ساله با اجرای برنامه‌های متنوع این شهر را آماده سال جدید می‌کنند، افزود: شهرداری قزوین همانند سایر شهرداری‌ها علاقمند به جذب گردشگر است و تلاش خواهد کرد در این روز شهر را برای گردشگران و همشهریان آماده کند.

نصرتی با بیان اینکه اگر میزبانی خوبی برای سال جدید داشته باشیم بهره‌بردار اصلی آن خود شهروندان قزوینی خواهند بود، بیان کرد: باید برای آماده‌سازی شهر برای سال جدید باید دقت فراوانی در هزینه‌ها شود چراکه زمان فعلی از لحاظ اقتصادی مناسب نیست.

شهردار قزوین ادامه داد: بسیاری از شهروندان انتظارات خاصی در تزئینات شهر برای استقبال از بهار دارند اما شرایط اقتصادی فعلی اجازه انجام برخی از کارها را نمی‌دهد.

این مسئول تأکید کرد: باید اقدامات اجرایی استقبال از بهار هنرمندانه باشد به طوری که شهروندان احساس شادابی کنند و از طرفی هم هزینه‌ها مدیریت شود.

وی با تأکید بر اینکه نظافت شهر و برنامه اجرایی استقبال از بهار باید به موقع و مناسب انجام شود، افزود: برنامه‌ریزی برای برپایی غرفه‌های توزیع میوه شب عید و فروش نهال با دقت صورت گیرد تا مکان‌های انتخاب شده برای این کار موجب ترافیک در سطح شهر نشود.

نصرتی با بیان اینکه تمامی ارائه خدمات در مباحث باز بودن اماکن تاریخی، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و مساجد باید با بهترین کیفیت باشد، گفت: هر اقداماتی در استقبال از بهار با توجه به شرایط موجود می‌تواند نتایج مثبت و منفی داشته باشد.

وی بیان کرد: در اجرای برنامه‌های استقبال از بهار باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که نشاط و شادابی در بین شهروندان ایجاد شود.

انتهای پیام/77002/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول