اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی کرج خبر داد

سرقت شاه دزد از عموی سارقش/ هر دو متهم تحویل مقامات قضایی شدند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی کرج گفت: برادرزاده شاه دزد پس از سرقت از لوازم مسروقه عموی سارق خود از سوی ماموران انتظامی کرج دستگیر و پرده از سرقت‌های عموی خود نیز برداشت.

سرقت شاه دزد از عموی سارقش/ هر دو متهم تحویل مقامات قضایی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، ایوب احمدی اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری 41 خرمدشت در حین انجام وظیفه در پیشاهنگی به یک نفر که در حال سرکشی از خودروهای پارک شده در یکی از کوچه‌ها بود مشکوک شده و دستور ایست به وی دادند.

وی گفت: متهم به محض مشاهده ماموران به دستور ایست توجهی نکرده و پا به فرار گذاشت ولی در نهایت با تعقیب ماموران دستگیر شد و در بازرسی بدنی از متهم دو دستگاه پخش خودرو کشف و ضبط شد.

احمدی افزود: متهم دستگیر شده به هویت «مهدی-ش» جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد و در همان بازجویی‌های اولیه معترف شد اموال مکشوفه را از منزل عمویش سرقت کرده؛ به طوری که او نیز سارق بوده و اموال مسروقه را هم خریداری می‌کند.

وی ادامه داد: با دریافت اعترافات متهم بلافاصله ماموران به منزل عموی وی رفته و پس از بازرسی منزل مورد نظر تعداد 30 دستگاه انواع تلفن همراه، 2 دستگاه چراغ گردان، ضبط و پخش و تعدادی لوازم مسروقه دیگر کشف و ضبط کرده و این متهم را هم دستگیر کردند.

جانشین پلیس کرج اظهار داشت: عمو و برادرزاده دستگیر شده هر دو مورد بازجویی قرار گرفته و به سرقت و خرید اموال مسروقه اعتراف کردند و ادامه دادند دو نفر از همدستانشان در منطقه پیشاهنگی در کار خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت دارند.

وی افزود: ماموران دو مالخر مورد نظر را در پیشاهنگی شناسایی و پس از ورود به مخفیگاهشان هر دوی آنها را نیز دستگیر کردند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از اعتراف به سرقت‌های متعدد داخل خودرو به مرجع قضایی معرفی و در اختیار پلیس قرار گرفتند تا مالباختگان این پرونده شناسایی شوند.

انتهای پیام/2302/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول