اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهر‌ک‌های صنعتی ایلام:

شهرک صنعتی ایلام از پایان‌نامه‌های کاربردی استقبال می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام گفت: شهرک صنعتی ایلام از پایان‌نامه‌های کاربردی دانشجویان استقبال می‌کند.

شهرک صنعتی ایلام از پایان‌نامه‌های کاربردی استقبال می‌کند

نادر رضایی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: شهرک صنعتی ایلام همپای دیگر دستگاه‌های مرتبط با موضوع، در راستای توسعه صنعتی استان ایلام تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: در این راه نیز برنامه‌های مختلفی را تدوین و طراحی کرده و از هیچ کوششی دریغ نورزیده است.

این مسئول اضافه کرد: همکاری و تعامل با مراکز علمی به ویژه دانشجویان و اساتید بخشی از برنامه‌های این شرکت است.

رضایی‌منش تصریح کرد: به عنوان مثال این شرکت در راستای توسعه صنعت استان از پایان‌نامه‌های دانشجویی در مقاطع تحصیلات تکمیلی حمایت مالی می‌کند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام گفت: توسعه صنعتی استان ایلام با استفاده از دانش دانش‌آموختگان امری ضروری بوده که این شرکت به این مهم اذعان دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام به منظور استفاده از توان علمی دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی در زمینه‌های مختلف و مرتبط با صنایع کوچک از پایان‌نامه‌های دانشجویی حمایت می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: براساس آیین‌نامه‌ها و ضوابط موجود از پایان‌نامه‌های ارشد تا سقف 10 میلیون ریال و دکترا تا سقف 20 میلیون ریال حمایت مالی می‌شود.

رضایی‌منش تصریح کرد: رشته‌های عمران و محیط زیست، برنامه‌ریزی و امور اقتصادی، توسعه بازار، توسعه بنگاه‌ها و کارآفرینی و توسعه صنعتی و فناوری از جمله رشته‌های مورد نظر این شرکت برای حمایت‌های مالی از دانشجویان  است.

انتهای پیام/2246/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول