اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر:

شهرداری شوشتر حسابرسی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: مناقصه انتخاب پیمانکار برای حسابرسی شهرداری شوشتر برگزار شده و به همین دلیل باید در اسرع وقت با کمترین قیمت ارائه شده در مناقصه عقد قرارداد شود.

شهرداری شوشتر حسابرسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: از این هفته شهرداری شوشتر فعال خواهد بود و تعطیلی دیگر دستگاه‌ها بر شهرداری تأثیر نخواهد داشت.

*شهرداری شوشتر نیازمند درآمدزایی است

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر، نیازمند درآمدزایی است، ادامه داد: شهرداری شوشتر نیازمند درآمدزایی است و تعطیلی شهرداری تنها موجب می‌شود، روند درآمدزایی کُندتر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به فعالیت دیگر شهرداری‌ها در سطح استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرداری‌های دزفول، آبادان و اهواز در روزهای پنج‌شنبه فعال هستند و به این دلیل شهرداری این شهرستان نیز فعالیت خود را به صورت عادی انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی مناقصه انتخاب پیمانکار برای حسابرسی شهرداری شوشتر برگزار شده است و به همین دلیل باید در اسرع وقت با کمترین قیمت ارائه شده در مناقصه عقد قرارداد شود.

سالم‌پور با اشاره به نحوه انتخاب پیمانکار حسابرسی افزود: در شرایط کنونی سه شرکت با قیمت‌های 105، 58 و 28 میلیون تومان در مناقصه شرکت کرده‌اند و باید تلاش کنیم تا با کمترین قیمت، عقد قرارداد شود.

به گفته وی، هر سه پیمانکار دارای تجربیات خوبی در امر حسابرسی هستند و به همین دلیل باید در اسرع وقت برای آغاز فعالیت اقدام کرد.

*پارکینگ‌های سطح شهر شوشتر ساماندهی شود

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر همچنین عنوان کرد: پارکینگ‌های احداث شده در سطح شهر شوشتر غیرقانونی است و برخلاف مصوبه شورای اسلامی شهر باید در اسرع وقت جمع‌آوری شوند.

وی با اشاره به اینکه مصوبه شورای ترافیک شوشتر برای شورای شهر الزام‌آور نیست، یادآور شد: براساس مستندات ارائه شده به شورای اسلامی شهر شوشتر، مصوبات شورای ترافیک شهر برای شورای اسلامی شهر الزام‌آور نیست و مصوبات باید در شورای شهر به تصویب رسند، در غیر این صورت قابلیت اجرا ندارند.

سالم‌پور در پایان بیان داشت: در هفته گذشته مصوبه‌ای برای احداث پارکینگ در سطح شهر شوشتر در شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است که باید اجرایی شود.

انتهای پیام/72006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول