اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

هیچ واحد تولیدی در خرم‌دره به دلیل مشکلات تعطیل نشده است

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره با بیان اینکه تا‌کنون هیچ واحد تولیدی مشکل‌دار در شهرستان خرم‌دره در سال‌جاری تعطیل نشده است، گفت: در برخی موارد مشکلات موجود در تولیدی‌ها رفع و این واحدها اقدام به جذب نیرو هم کرده‌اند.

هیچ واحد تولیدی در خرم‌دره به دلیل مشکلات تعطیل نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم نوری‌پور شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مجتمع کشت صنعت دشت خرم‌دره با اشاره به توجه ویژه دولت به بخش کشاورزی در سال‌جاری اظهار داشت: ستاد توسعه کشاورزی در شهرستان تشکیل شده و جلسات آن مرتب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای توزیع اعتبارات 13 میلیارد تومانی افزود: اکثر پرونده‌های تشکیل شده در این بخش توسط بانک‌ها تایید شده‌اند.

فرماندار خرم‌دره تصریح کرد: بخش کشاورزی شهرستان خرم‌دره امکان تشکیل پرونده‌های مجدد در بخش کشاورزی برای ارسال به بانک و دریافت اعتبارات را دارد.

*تلاش برای تحقق اشتغال تعهد شده در شهرستان خرم‌دره

وی با اشاره به تعهد یک‌هزار و 820 نفری اشتغال شهرستان خرم‌دره اضافه کرد: مسئولان شهرستان همه تلاش خود را برای تحقق این تعهد انجام داده‌اند.

نوری‌پور با بیان اینکه تاکنون هیچ واحد تولیدی مشکل‌دار در شهرستان خرم‌دره تعطیل نشده است، ادامه داد: در برخی موارد مشکلات موجود در تولیدی‌ها رفع و این واحدها اقدام به جذب نیرو هم کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس سرشماری انجام شده شهرستان خرم‌دره دارای بیشترین نرخ بیکاری در استان است، اضافه کرد: افتتاح واحدهای تولیدی به رفع این مشکل کمک می‌کند.

انتهای پیام/73004/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول