اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

طرح‌های عمرانی شهرداری شیراز تعطیل نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با تلاش‌های انجام شده از سوی کارکنان و مسئولان شهرداری شیراز هیچ‌یک از طرح‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی شیراز تعطیل نشده است.

طرح‌های عمرانی شهرداری شیراز تعطیل نشده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی زحمتکش بعد از ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح رضوان شیراز اظهار داشت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، پروژه تقاطع غیرهمسطح جنوب شیراز سه ماه زودتر از موعد مقرر افتتاح و به‌ بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تمام وعده‌های شهرداری شیراز در مورد طرح‌های عمرانی در سال جاری محقق شده است، افزود: هرچه دشمن بر ملت ایران فشار وارد کند، مقاومت و یکپارچگی مردم در برابر توطئه‌ها افزایش می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان فارس با حضور یکپارچه در آیین باشکوه یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر ترفندهای دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در حاشیه این آیین طی سخنانی بیان داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان زحمکتش شهرداری حدود 85 درصد از طرح‌های هدف 90 افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

سید محسن معین خاطرنشان کرد: در طرح‌های هدف سال 1396 شهرداری شیراز، 70 طرح عمرانی و فرهنگی به بهره‌برداری می‌رسد، که از این تعداد حدود 35 طرح در زمینه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح است.

وی تصریح کرد: در پنج سال آینده نیز شهرداری شیراز سالی هفت تقاطع غیرهمسطح از 5 تا 200 هکتار وسعت را در دست اجرا دارد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز در مورد حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها گفت: تکلیف مردم برای شرکت در انتخابات مشخص است و در این زمینه با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری حضور فعال و چشمگیر خواهند داشت.

انتهای پیام/2448/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول