اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز:

بضاعت والیبال تبریز بیشتر از این نیست / والیبال 10 سال در تبریز تعطیل بود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه تمام امتیازات تیم‌های باشگاه شهرداری حاصل قهرمانی و صعود از رده‌های پایین‌تر بوده است، گفت: بضاعت والیبال تبریز همین قدر است و نباید انتظار بیشتری داشت.

بضاعت والیبال تبریز بیشتر از این نیست / والیبال 10 سال در تبریز تعطیل بود

یوسف قوام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم‌داری در والیبال تبریز به مدت 10 سال تعطیل بوده و تنها بازمانده والیبال باشگاهی تبریز محمد عمده غیاثی، چندین سال بود که خارج از تبریز بازی می‌کرد.

وی افزود: باید قبول کنیم که بضاعت والیبال تبریز همین قدر است، اما نوسانات بازار ارز که سبب رفتن بازیکن خارجی ما شد و همچنین مصدومیت دو بازیکن اصلی نیز در نتایج تیم والیبال شهرداری تبریز تاثیرگذار بود.

قوام گفت: با این وجود تیم شهرداری تبریز با کسب امتیازات لازم از خطر سقوط رهایی یافته و چه بسا اگر در بازی باقیمانده خود به پیروزی برسد، می‌تواند به یک پله صعود در جدول رده‌بندی امیدوار باشد.

فشار ورزش استان بر دوش شهرداری است

مدیر عامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز با عنوان اینکه 80 درصد از تیم‌های حاضر در مسابقات کشوری تحت مدیریت و هدایت باشگاه شهرداری قرار دارند، ابراز داشت: نباید تمام فشار ورزش استان بر روی باشگاه شهرداری باشد و تیم‌های این مجموعه باید کاهش یابند.

وی افزود: شهردار تبریز نیز در مصاحبه اخیر خود از واگذاری امتیاز تیم‌های این باشگاه خبر داد و باید این مطلب را اضافه کنم که امتیازات تیم‌های مختلف باشگاه شهرداری تبریز در مسابقات کشور حاصل قهرمانی و صعود از رده‌های پایین‌تر بوده و ما هیچ سهمیه‌ای را خریداری نکرده‌ایم و آمادگی واگذاری امتیازات تیم‌های شهرداری را به صورت رایگان داریم.

وی با اشاره به تیم‌های باشگاه شهرداری تبریز گفت: تیم والیبال شهرداری از لیگ مناطق کار خود را آغاز کرده و تا سوپر لیگ صعود کرده است، هندبال نیز به همین شکل خود را به بالاترین سطح مسابقات رسانده است.

قوام تاکید کرد: هاکی جزو سه تیم اول ایران است و شیرجه شهرداری تبریز قهرمانی ایران و آسیا را کسب کرده و والیبال بانوان نیز در دسته یک ایران و بین سه تیم اول قرار دارد.

وی به حضور نماینده‌ای از بسکتبال در مسابقات کشور اشاره کرد و افزود: طبق توافق آقای نوین شهردار تبریز و آقای اسبقیان مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان، تیم بسکتبال شهرداری تبریز در مسابقات لیگ دسته اول ایران حضور یافت که این اتفاق نیز بعد از چندین سال عدم تیم‌داری در بسکتبال صورت گرفت.

چندی پیش شهردار تبریز از آمادگی واگذاری امتیاز تیم‌های باشگاه شهرداری به غیر از تیم فوتبال و والیبال را به صورت رایگان داده بود. 

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول