اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی با حضور مسئولان صورت گرفت

اهدای 560 میلیون ریال جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد هیرمند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی، 560 میلیون ریال جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد در شهرستان هیرمند اهدا شد.

اهدای 560 میلیون ریال جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد هیرمند

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد هیرمند اظهار داشت: کمک‌های خیرین در سطح شهرستان هیرمند بیشتر در زمینه کمک هزینه تحصیل دانشگاه، تهیه لوازم و اثاثیه منزل، ساخت مسکن و تهیه جهیزیه است.

محسن مسعودیان‌راد افزود: هیرمند از لحاظ سرانه وجوه نقدی واریزی به حساب ایتام در سطح استان مقام نخست را دارا است.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون در هیرمند مبلغ 3 میلیارد و 280 میلیون ریال جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز نیز به تعداد هشت نفر از نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد مبلغ 55 میلیون ریال جهیزیه به صورت جنسی و مبلغ 15 میلیون ریال نقدی پرداخت شده است.

مسعودیان‌راد گفت: جهیزیه نقدی شامل 36 قلم کالا است که می‌توان از یخچال، فرش 12 متری و ظروف تفلون نام برد.

وی افزود: در زمینه اشتغال نیز کمیته امداد استان آمادگی پرداخت تسهیلات را به نوعروسان و تازه دامادهای زیرپوشش کمیته امداد دارد.

حجت‌الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه هیرمند نیز در ادامه مراسم گفت: بخشی از زندگی اسلامی آن است که هر آنچه در زندگی اتفاق می‌افتد اسلامی باشد و اگر ما در مدار زندگی اسلامی حرکت کنیم خداوند تمامی مشکلات در زندگی ما را برطرف خواهد کرد.

سلطانعلی دهمرده فرماندار هیرمند هم گفت: نوعروسان و تازه دامادها باید در زندگی قناعت داشته باشند و این را همیشه مدنظر قرار دهند که هیچ یک نسبت به دیگری برتری ندارد.

انتهای پیام/75004/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول