اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر صورت گرفت

اهدای جهیزیه به 525 نوعروس مددجو در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کردستان از اهدای جهیزیه به 525 نوعروس زیرپوشش این نهاد به مناسبت گرامیداشت دهه فجر خبر داد.

اهدای جهیزیه به 525 نوعروس مددجو در کردستان

عطا افخمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در مجموع 525 میلیون تومان در قالب اهدای جهیزیه عروس‌ها و هدیه ازدواج ویژه دامادهای زیرپوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی ترویج و اشاعه فرهنگ ازدواج آسان در جامعه به ویژه در بین مددجویان زیرپوشش را مهم‌ترین اهداف در اعطای جهیزیه‌ به مزدوجین عنوان کرد.

 افخمی گفت: علاوه بر اهدای جهاز، دوره‌های آموزشی مهارت‌های همسرداری، مسائل پزشکی، تنظیم خانواده، ارتباط زوجین با یکدیگر و با اطرافیان و مسائل احکام و نماز برای نوعروسان برگزار می‌شود که طبق تحقیقات انجام شده تأثیر زیادی در موفقیت زندگی زوجین داشته است.

به گفته معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی کردستان، مشاوره و راهنمایی‌های قبل و بعد از ازدواج توسط مشاوران مجرب به مزدوجین از دیگر برنامه‌های این نهاد است که در طول سال اجرا می‌شود.

افخمی در پایان از آزادسازی پنج زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر توسط این کمیته امداد کردستان خبر داد و اذعان داشت:‌ پرداخت وام‌های بلاعوض و قرض‌الحسنه به مددجویان نیازمند از دیگر برنامه‌های این حوزه در ایام‌الله دهه فجر بود.

انتهای پیام/79002/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول