اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت و آموزش حوزه 6 کوثر (س) ناحیه مقاومت بسیج ورامین خبر داد

پرداخت بیش از 950 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه در ورامین

خبرگزاری فارس: معاون تربیت و آموزش حوزه 6 کوثر (س) سپاه ناحیه ورامین از پرداخت بیش از 950 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه خبر داد.

پرداخت بیش از 950 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه در ورامین

فاطمه تاجیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از پرداخت بیش از 950 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه توسط پایگاه‌های این حوزه خبر داد و گفت: ازدواج سنت دیرینه اجتماعى است؛ ادیان الهى از مشوقان آن هستند و آن را میثاق مقدس می‌خوانند، دین مبین اسلام نیز بر این امر مقدس تأکیدات فراوانی داشته است.

معاون تربیت و آموزش حوزه 6 کوثر (س) سپاه ناحیه ورامین خاطرنشان کرد: قرآن مجید تشکیل خانواده را مایه آرامش و احساس امنیت و سرچشمه ظهور مودت و رحمت دانسته و آن را از آیات الهى شمرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: متأسفانه به دلیل ایجاد نوعی رقابت ناسالم در مصرف‌گرایی جامعه و چشم و هم چشمی‌های مختلف برای تأمین جهیزیه و برگزاری جشن عروسی در ازدواج، برای بسیاری از زوج‌های جوان مشکلاتی ایجاد شده و همین مسئله مشکلات عدیده فرهنگی در جامعه ایجاد کرده است.

تاجیک عنوان کرد: به همین جهت حوزه 6 حضرت کوثر (س) در جهت تأمین هزینه‌های جهیزیه دختران جوان گام‌های چشمگیری برداشته است.

معاون تربیت و آموزش حوزه 6 کوثر (س) سپاه ناحیه ورامین بیان داشت: 17 پایگاه تحت نظر حوزه 6 حضرت کوثر (س) از ابتدای سال 91 تاکنون موفق به تهیه 36 مورد کمک هزینه جهیزیه در قالب طرح «تجلی محبت» کرده است.

تاجیک در پایان ابراز داشت: مقدار ریالی این کمک هزینه‌ها 95 میلیون و 700 هزار ریال است.

انتهای پیام/2462/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول