اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت دهه فجر صورت گرفت

اهدای جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد در مراغه

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: در گرامیداشت دهه فجر با برپایی نمایشگاه جهیزیه در مراغه به 16 زوج تحت حمایت کمیته امداد امکانات اولیه زندگی اهدا شد.

اهدای جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد در مراغه

به گزازش خبرگزاری فارس از مراغه، نصیر بخشی‌زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه بسیج خواهران مراغه برای 16 زوج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی مراغه جهیزیه جمع‌آوری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ارزش هر یک از جهیزیه‌ها 20 میلیون ریال است، افزود: فرش، یخچال، اجاق گاز، کابینت آشپزخانه و لوازم اولیه و ضروری زندگی از جمله اقلام جمع‌آوری شده برای زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: از ابتدای امسال 57 سری جهیزیه در مناسبت‌های هفته دولت، هفته بسیج و دهه فجر توسط بسیج خواهران مراغه جمع‌آوری و به خانواده‌های کم‌درآمد کمیته امداد مراغه هدیه شده است.

وی افزود: بسیج خواهران مراغه در جمع‌آوری و اهدای جهیزیه به خانواده‌های کم‌درآمد در استان رتبه اول را دارد.

وی ضمن تقدیر از حرکت خداپسندانه بسیج خواهران و مردم افزود: کمک‌های مردمی در فرهنگ اسلام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و برای انفاق‌کننده، سرچشمه انواع برکات و آثار معنوی و مادی در دنیا و آخرت است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه افزود: دست‌اندرکاران جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان همواره آماده دریافت هدایای خیرخواهانه مردم نیک‌اندیش و خیرخواه هستند.

وی در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن و انفاق حضرت علی(ع) گفت: محبت و اکرام ایتام به خصوص تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان جامعه برای انفاق‌دهنده موجب آثار و برکات بسیار و زنده کردن روح ایمان، برابری و مساوات در جامعه اسلامی است.

بخشی‌زاده اظهار امیدواری کرد که این عمل ذخیره قیامت همه خیران خداشناس و همچنین رضایت خداوند متعال شود.

انتهای پیام/60002/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول