اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه خبر داد

اجرای پروژه‌های فاخر توسط شهرداری ارومیه

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: شهرداری ارومیه در سال جاری اقدام به اجرای پروژه‌های فاخر کرده است.

اجرای پروژه‌های فاخر توسط شهرداری ارومیه

محمد حضرت‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای به کارگیری نمادهای دینی، اسلامی، ایثار و شهادت در سطح شهر اهتمام می‌شود به طوری که سیاست‌های کلی مدیریت شهری نیز بر این مبنا شکل گرفته است و به مقوله فرهنگ و غنی‌سازی آن به طور ویژه توجه می‌شود تا در افق 1404 یک تصویری زیبا و دلنشین از این شهر ارائه شود و ارومیه به عنوان دروازه اروپا بیشتر از قبل مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای توسعه فضای سبز و مبلمان شهری، بهبود وضعیت ترافیکی شهر و ... اهتمام می‌شود، اضافه کرد: اگر منابع مالی کلانی در این راستا هزینه کنیم ولی اقشار مختلف جامعه هماهنگی و همدلی لازم را نداشته و رفتار خود را اصلاح نکنند توفیق مورد انتظار به دست نمی‌آید بنابراین باید ابتدا فرهنگ مورد نیاز را در جامعه نهادینه کرد.

شهردار ارومیه با بیان اینکه برای احداث نماد سردار بزرگ اسلام شهید مهدی باکری همت ویژه‌ای شکل گرفته است، افزود: برای اینکه نسل جدید در راه شهدای انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی قدم بردارند لازم است به اشکال مختلف آن‌ها را با این شخصیت‌های غرورآفرین مانوس کرد که تلاش می‌شود از طریق فضاسازی شهری این موضوع تحقق یابد.

حضرت‌پور به پیگیری پروژه‌های آغاز شده در این شهرستان اشاره کرد و افزود: پروژه‌هایی مانند تالار بزرگ ارومیه، پروژه تقاطع غیرهم‌سطح شهید مدرس و تقاطع غیرهم‌سطح ابوذر ارومیه، پل قویون و سایر پروژه‌ها با جدیت پیگیری می‌شود تا در سال 1392 با مشارکت مجموعه استانداری به مرحله بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/61002/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول