اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پاسخ سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به ادعای کمالوند:

غدیری: آقا فراز اشتباه نکن؛ شهرداری یاسوج لیگ برتری می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: در جایی خواندم که سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز به صراحت از لیگ برتری شدن تیم خود گفته و من هم می‌گویم آقا فراز اشتباه نکن شهرداری یاسوج لیگ برتری می‌شود.

غدیری: آقا فراز اشتباه نکن؛ شهرداری یاسوج لیگ برتری می‌شود

جمشید غدیری پس از بازی دو تیم همنام شهرداری تبریز و یاسوج در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور که با برد سه بر یک تیم یاسوجی همراه بود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: یکی از بهترین روزهای خود را در برابر تیم شهرداری تبریز سپری کردیم و از همه بازیکنان خود راضی هستم. 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در ادامه با بیان این‌که برخی همکاران ما در تیم‌های دیگر عدم موفقیت خود را در زمین و داور خلاصه می‌کنند، اظهار کرد: اشتباه داوری برای همه تیم‌ها وجود دارد ولی من به شخصه سعی نکرده‌ام عدم موفقیت را به داوران نسبت دهم.

غدیری به بازی تیم خود با شهرداری تبریز اشاره کرد و گفت: هیچ کدام از گل‌هایی که در این بازی زده شد ربطی به داوری نداشت و همه در جریان بازی اتفاق افتاد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز با ذکر این سخن که اگر با شهرداری تبریز 400 دقیقه دیگر هم فوتبال بازی می‌کردیم آن‌ها نمی‌توانستند به ما گل بزنند، افزود: گلی هم که از این تیم خوردیم روی یک اشتباه بود و گل‌هایی هم که زدیم هر سه ماحصل کارهای تاکتیکی و مرور آن‌ها در تمرینات بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بر روی قول خود مبنی بر راهیابی به لیگ برتر مانده‌ای یا نه، اظهار کرد: صد درصد تیم فوتبال شهرداری یاسوج لیگ برتری می‌شود و من قبل از این قول آن را از طریق رسانه شما به مردم داده بودم.

غدیری در پاسخ به ادعای مربی تیم فوتبال شهرداری تبریز که عنوان کرده بود در این گروه بدون هیچ شک و شبهه شهرداری تبریز لیگ برتری خواهد شد، گفت: قبل از بازی هم شنیده بودم که دوستان ما در تیم مقابل مدعی شده بودند شهرداری یاسوج را با سه گل شکست می‌دهند که شاید پیش‌بینی لیگ برتری شدن آن‌ها با این صراحت لهجه هم از این نوع است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با قدردانی از حضور همه جانبه تماشاگران در استادیوم تختی یاسوج و حمایت 90 دقیقه‌ای از تیم خود گفت: اسم این‌ها را هوادار بگذارید نه تماشاگر، چرا که تماشاگر و هوادار از دو جنس متفاوت هستند و ما اکنون در این استان هوادار داریم.

غدیری به دو نیمه متفاوت بازی تیم خود در برابر شهرداری تبریز اشاره کرد و گفت: پیش از این دیدار برخی حواشی بازی را تحت تأثیر خود قرار داده بود.

وی ادامه داد: یکی از بازیکنان شهرداری تبریز که در دو فصل گذشته بازیکن تیم ما بود به دلیل بدهکاری که از همان سال در شهر یاسوج بر جا گذاشته بود با طلبکاران درگیر می‌شود و این درگیری به دلیل مشترک بودن هتل هر دو تیم از سوی تیم حریف به تیم ما کشیده می‌شود و در این بین بازیکنان ما کتک می‌خورند.

غدیری تصریح کرد: با توجه به این برخورد، از نظر روحی کمی تیم دچار استرس شد و تا خواستیم خود را جمع کنیم در نیمه نخست از حریف گل دریافت کردیم ولی کم‌کم به خود آمدیم و توانستیم حریف را کاملا در زمین خود زمین‌گیر کنیم.

وی مشترک بودن محل اسکان تیم‌های میهمان و میزبان را دلیل این درگیری دانست و گفت: از این پس هرگز اجازه نمی‌دهم که بازیکنانم با تیم حریف در یک مکان مستقر شوند.

انتهای پیام/2571/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول