اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

شهرداری تبریز بدون امتیاز از یاسوج می‌رود/ به انصاف داوران ایمان دارم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: فکر نمی‌کنم شهرداری تبریز بتواند حداقل امتیاز را از تیم ما بگیرد چرا که از هوادار و بازیکن و کادر فنی گرفته تا مسئولان همه، هم قسم شده‌ایم که باخت در تبریز را تلافی کنیم.

شهرداری تبریز بدون امتیاز از یاسوج می‌رود/ به انصاف داوران ایمان دارم

جمشید غدیری عصر امروز در آخرین تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای رویارویی با شهرداری تبریز در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور و از گروه دوم اظهار کرد: همه آماده شکست دادن تیم هم‌نام و هم‌گروه تبریزی خود هستیم.

به گفته این سرمربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور هر چند شهرداری تبریز یکی از بهترین تیم‌های لیگ دسته اولی است اما تیم شهرداری یاسوج با بضاعت کم خود توانسته بهترین تیم‌های کشور را در این شهر و با حمایت هوادار متعصب خود شکست دهد.

غدیری در پاسخ به این سؤال که برخی معتقدند داوری‌ها در برخی بازی‌ها به نفع شهرداری تبریز بوده و آیا شما نسبت به این موضوع اعتقادی ندارید و یا یقین حاصل کرده‌اید، گفت: من اعتقاد ندارم که داوران فوتبال کشور اهل معامله و یا تبانی باشند چرا که داور حکم قاضی را دارد و داوران ما نیز از پاک‌ترین داوران در سطح جهان هستند.

وی اشتباهات داوری را جدای از مقوله بی‌انصافی و عبور از دایره عدالت دانست و گفت: داور هم انسان است و ممکن است اشتباه کند ولی انتظار ما این است که به‌خاطر حساسیت بازی‌ها در این مرحله اشتباهات آن‌ها به حداقل برسد تا این‌که حرمت آن‌ها بیش از پیش حفظ شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در همین زمینه گفت: در چنین روزهای حساسی هیچ‌یک از ما ارکان فوتبال از من مربی گرفته تا بازیکن و هوادار و داور حق اشتباه نداریم چرا که نمی‌توان با سرنوشت یک استان با 700 هزار نفر جمعیت بازی کرد.

غدیری از آمادگی بازیکنان تیم خود خبر داد و گفت: بازیکنان برای شکست شهرداری تبریز هم قسم شده‌اند و با تمریناتی که پشت سر گذاشته‌ایم و شادابی که اکنون در تیم وجود دارد تنها برای شکست شهرداری به میدان می‌رویم.

انتهای پیام/2571/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول