اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اولین بار در تاریخ ورزش بانوان استان مرکزی

تیم بانوان سپک‌تاکرا شهرداری اراک قهرمان لیگ باشگاهی کشور شد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس انجمن سپک‌تاکرا استان مرکزی گفت: برای اولین بار در تاریخ ورزش بانوان استان مرکزی تیم بانوان سپک‌تاکرای شهرداری اراک با شایستگی تمام قهرمانی مسابقات لیگ باشگاهی کشور شد.

تیم بانوان سپک‌تاکرا شهرداری اراک قهرمان لیگ باشگاهی کشور شد

رویا جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه 16 تیم از برترین‌های کشور در مسابقات لیگ باشگاهی حضور داشتند، اظهار داشت: تیم‌های خراسان شمالی، نوین سازه گلستان و زنجان رقبای جدی نماینده استان در دوره نهایی این از مسابقات بودند که با توجه به آمادگی بسیار بالای ورزشکاران و تمرینات بسیار خوبی که تیم شهرداری اراک پشت سر گذاشته بود و استعداد بالای ورزشکاران توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند.

وی افزود: بعد از تیم شهرداری اراک تیم نوین سازه گلستان به مقام دومی رسید و خراسان شمالی عنوان سومی را کسب کرد.

نائب رئیس انجمن سپک‌تاکرای استان مرکزی بیان کرد: تیم شهرداری اراک برای رسیدن به مرحله پایانی چهار دیدار را در راستای مسابقات لیگ باشگاهی بانوان سپک‌تاکرا پشت سر گذشته بود که در هر چهار دیدار با اقتدار موفق به شکست رقبای خود شده بود.

جعفری تصریح کرد: نماینده استان مرکزی در نخستین روز این رقابت‌ها نماینده گیلان نائب قهرمان فصل گذشته کشور را با نتیجه سه بر دو از پیش رو برداشت و در دومین دیدار خود نیز موفق شد همین تیم را در بخش دو نفره با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

وی ادامه داد: شهرداری اراک همچنین در سومین دیدار خود به مصاف تیم خوب لرستان رفت که با شایستگی تمام توانست این تیم را نیز در دو بخش رگو و دو نفره با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

نائب رئیس انجمن سپک‌تاکرای استان مرکزی گفت: تیم بانوان سپک‌تاکرای شهرداری اراک از تیم‌هایی است که از استان مرکزی در مسابقات لیگ کشوری حضور دارد و با توجه به استعداد بالای ورزشکاران، برای اولین بار در تاریخ ورزش بانوان استان مرکزی با لیاقت و شایستگی عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد و افتخاری برای ورزش استان آفرید.

انتهای پیام/87005/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول