اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد:

4 باند سرقت در مشهد متلاشی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مشهد گفت: با دستگیری 15 سارق حرفه‌ای چهار باند سرقت‌های شبانه در مناطق گلشهر و خواجه‌ربیع مشهد متلاشی شد.

4 باند سرقت در مشهد متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح امنیت محله محور اظهار کرد: تیم‌های آگاهی کلانتری گلشهر و خواجه‌ربیع مشهد توانستند چهار باند حرفه‌ای سرقت‌های شبانه را متلاشی کنند.

وی ادامه داد: در پی آخرین گزارش سرقت‌ توسط اعضای این باند، تیم‌های آگاهی کلانتری گلشهر و خواجه‌ربیع با آمادگی کامل طرح مهار را در حوزه استحفاظی خود به اجرا گذاشتند.

کریمی عنوان کرد: در این عملیات پلیس، خودرو مسروقه در پمپ بنزین محدوده بولوار بهمن توقیف و یکی از سارقان زورگیر که نوجوانی 16 ساله بود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: این متهم 16 ساله با هم‌دستی دو نفر دیگر به عنوان مسافر در مسیر صدمتری کمربندی سوار خودروهای سواری می‌شدند و با تهدید ساطور و چاقو خودرو را به سرقت می‌بردند و تحقیقات در این ارتباط همچنان ادامه دارد.

وی عنوان کرد: افسران آگاهی کلانتری گلشهر نیز در پی دریافت گزارش و اطلاعات مردمی مبنی بر سرقت‌های شبانه در حوزه استحفاظی خود، طرح امنیت محله محور را به اجرا گذاشتند.

کریمی اظهار کرد: ماموران انتظامی توانستند در این عملیات گسترده پنج سارق حرفه‌ای لوازم و قطعات خودروهای سواری، چهار سارق آهن‌آلات و کابل‌های برق و همچنین پنج نفر از اعضای باند سارقان کارگاه‌های خصوصی و مساجد را به دام بیندازند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در این اقدام ضربتی مقادیر زیادی لوازم و قطعات یدکی خودرو، پنج دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت و همچنین مقادیری گوشی‌های تلفن همراه، آهن‌آلات و سیم و کابل‌های برق مسروقه کشف شده است.

35 فقره سرقت محتویات خودرو در سبزوار کشف شد

در ادامه قنبرعلی آزادواری، فرمانده انتظامی سبزوار گفت:‌ با تلاش ماموران کلانتری 11 فرماندهی انتظامی سبزوار خراسان‌رضوی سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو دستگیر و 35 فقره سرقت کشف شد.

وی افزود: در پی چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح حوزه استحفاظی کلانتری 11 شریعتی  سبزوار با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

آزادواری یادآور شد: ماموران کلانتری 11 شریعتی پس از انجام یک سری کار اطلاعاتی و سرنخ‌های موجود به یکی از سارقان سابقه‌دار مظنون و پس از هماهنگی با مقامات قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: در بازجویی فنی به عمل آمده متهم رضا 21 ساله ضمن معرفی همدستان سابقه‌دار خود به نام‌های میثم 22 ساله و سعید 20 ساله به 35 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف سبزوار  شامل ضبط صوت، وجه نقد، فلش و تزئینات خودرو در ساعات پایانی شب اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی سبزوار خاطر نشان کرد: هم‌دستان متهم نیز طی دو عملیات پلیسی غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده در راستای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/70018/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول