اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

سالن پرس سایپای کاشان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سالن پرس سایپای کاشان با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به بهره‌برداری رسید.

سالن پرس سایپای کاشان افتتاح شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مدیر ارتباطات سایپای کاشان صبح امروز در آیین افتتاح سالن پرس سایپای کاشان اظهار داشت: سالن پرس سایپای کاشان به مساحت یک‌هزار و 680 متر مربع و در ابعاد 146 در 80 متر مربع در قسمت شمالی شرکت تولید خودرو سایپای کاشان، بین سالن‌های بدنه و انبار شمالی قرار گرفته است.

حمید زاهدی خاطرنشان کرد: این پروژه دارای سه سوله شرقی و غربی و در دو فاز است که در فاز اول یک خط G2 تمام اتوماتیک با هشت ربات مشغول به کار بوده و فاز دوم نیز به دو بخش پرس G1، پرس آب‌بندی و تست قالب، خط بلنکینگ و خط بیلینگ مجهز می‌شود.

وی یادآور شد: قالب‌های مورد نظر در فاز اول شامل پنج قطعه و متشکل از قالب‌های تولید قطعات سقف، رویه و آستری درب صندوق و درب موتور بوده و نقش بسزایی در کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت تولید دارد.

مدیر ارتباطات سایپای کاشان افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه حدود 200 نفر از جوانان متخصص بومی جویای کار در منطقه کاشان مشغول به کار می‌شوند.

وی اشتغال‌زایی را از جمله اولویت‌های اساسی سایپای کاشان دانست و تأکید کرد: با وجود اعمال تحریم‌های بین‌المللی این شرکت تا کنون هیچ تعدیل نیرویی برای کاهش هزینه‌های خود نداشته و در حال حاضر سه هزار نفر به صورت مستقیم و حدود 600 نفر نیز در قالب پیمانکار مشغول به کار هستند.

زاهدی در ادامه متذکر شد: از زمان آغاز به کار شرکت خودروسازی سایپای کاشان در سال 89 تا کنون 210 هزار دستگاه انواع خودرو پراید و تیبا در سایپای کاشان تولید شده است.

انتهای پیام/2406/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول