اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش شهربابک خبر داد

اختصاص 250 کلاس به مسافران نوروزی در شهربابک

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش شهربابک گفت: 250 کلاس در مدارس این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی اختصاص می‌یابد.

اختصاص 250 کلاس به مسافران نوروزی در شهربابک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک غلامرضا شریفی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با ارائه گزارشی در زمینه اسکان مسافران نوروزی اظهار داشت: سال گذشته 23 آموزشگاه برای اسکان حدود 20 هزار نفر مسافر در قالب 2 هزار و 500 خانوار در نظر گرفته شده بود.

وی ادامه داد: در سال جاری با افزایش محل‌های اسکان، کلاس‌های در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروزی از 205 اتاق به 250 اتاق افزایش می‌یابد.

امام جمعه شهربابک در این شورا گفت: مردم ولی‌نعمتان مسئولان و مسئولان خدمتگزار مردم هستند و باید خدمت‌رسانی خالصانه به ملت صورت گیرد.

حجت‌الاسلام حسن منتظری با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: برخلاف تمام تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی مردم حضور گسترده و دشمن‌شکنی در این راهپیمایی داشتند.

سیف‌الله امینی‌زاده فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهربابک هم در شورای آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت امور پرورشی و تربیتی افزود: تقویت امور دینی والاترین تحصیل است.

در این جلسه عباس شفیعی‌خواه مدیر آموزش و پرورش شهربابک با تاکید بر استفاده از پیشنهادات شوراهای دانش‌آموزی از حضور نمایندگان آنها در شورای آموزش و پرورش شهرستان قدردانی کرد و تشکیل گردهمایی اعضای شورای دانش‌آموزی و استفاده از پیشنهادات آنها را راهگشای بسیاری از مسائل دانست.

به گزارش فارس، جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست امینی‌زاده فرماندار شهربابک و با حضور امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و اعضاء و نمایندگان شوراهای دانش‌آموزی مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شد.

انتهای پیام/80023/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول