اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها شاگرد اول حضور در انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: مردم انقلابی و ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد شاگرد اول شرکت در انتخابات بودند و به امید خدا در انتخابات پیش‌رو نیز این افتخار را تکرار می‌کنند.

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها شاگرد اول حضور در انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با اشاره به حضور پرشور مردم ایران اسلامی به ویژه گچساران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور پرشور ملت سرافراز ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت‌مدار گچساران در راهپیمایی 22 بهمن سبب شد تا نقشه‌های شوم دشمنانی که قصد داشتند به وسیله تحریم‌های اقتصادی، ملت ایران اسلامی را نسبت به انقلاب دلسرد و ناامید کنند، نقش بر آب شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با حضور مستمر خود در ادارات و برطرف کردن مشکلات مردم پاسخی مناسب برای حضور پرشور ملت ایران اسلامی داشته باشند، ادامه داد: مسئولان باید با خوشرویی و تکریم، پاسخگوی درخواست‌های اداری و مشکلات ملت همیشه در صحنه و ولایت‌مدار باشند.

فرماندار گچساران با اشاره به نزدیکی رویداد مهم انتخابات‌های ریاست جمهوری، شورای شهر، روستا و مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم انقلابی و ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد شاگرد اول شرکت در انتخابات بودند و به امید خدا در انتخابات پیش‌رو نیز این افتخار را تکرار می‌کنند.

شفیعی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در زمینه تحریم‌های اخیر، مذاکره با آمریکا و اختلافات اخیر مسئولان کشوری تصریح کرد: مقام معظم رهبری در زمینه‌های مختلف به ویژه اختلاف اخیر مسئولان گلایه‌هایی داشتند که آزرده خاطر شدن ایشان سبب متأثر شدن ملت و مسئولان شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در هفته گذشته تیم 14 نفره کارشناسی در راستای بررسی عملکرد ادارات از استان به گچساران آمدند، عنوان کرد: در این بازدید سرزده کارشناسان از ادارات، به نامناسب بودن مناسب‌سازی و وضعیت فیزیکی ادارات برای استفاده معلولان و جانبازان تأکید شد.

فرماندار گچساران یادآور شد: دیگر موضوع مورد نظر کارشناسان، تکریم ارباب رجوع و نحوه پاسخگویی بانک‌های گچساران به مشتریان بود که این مسئله باید مورد توجه جدی بانک‌های شهرستان قرار گیرد.

پاسخگویی به ارباب رجوع در همه روزهای اداری انجام شود

شفیعی بیان داشت: تیم کارشناسی اعزامی به گچساران از روند تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی گچساران، عدم حضور به موقع و مستمر کارکنان برخی ادارات و نبود دفتر حضور و غیاب در برخی ادارات انتقاد داشتند که امیدواریم این دغدغه و نگرانی به حق برطرف شود.

وی، پاسخگویی به ارباب رجوع را یکی از مهم‌ترین وظایف ادارات و مسئولان دانست و متذکر شد: پاسخگویی به ارباب رجوع نباید تنها در یک روز هفته انجام شود و این امر باید در شش روز هفته سر‌لوحه کار مسئولان قرار گیرد.

بوروکراسی اداری برای ارباب رجوع کمرشکن است

شفیعی، بوروکراسی اداری را وضعیتی کمرشکن و خسته‌کننده برای ارباب رجوع دانست و گفت: مسئولان ادارات باید به دور از بوروکراسی‌های اداری نسبت به پاسخگویی و حل مشکلات مردم اقدام کنند تا شاید ذره‌ای از زحمات حضور پرشور ملت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن برطرف شود.

فرماندار گچساران با اشاره به افتتاح پروژه‌های روستایی همزمان با سراسر کشور اذعان داشت: پروژه‌های روستایی گچساران با اعتباری افزون بر 72 میلیارد ریال در ایام بهمن‌ماه به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/82001/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول