اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون قضایی مجلس:

تشکیل احزاب انتخاباتی به تشخیص گرایشات سیاسی کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کاندیداهایی که در یک گروه دسته‌بندی می‌شوند، موفق‌تر هستند، گفت: تشکیل احزاب در انتخابات به تشخیص گرایشات سیاسی افراد و انتخاب صحیح‌تر کمک می‌کند.

تشکیل احزاب انتخاباتی به تشخیص گرایشات سیاسی کمک می‌کند

حمیدرضا طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از نظر گرایشات سیاسی کاندیداهایی موفق‌تر هستند که در حزب خاصی سامان‌دهی شده و طیف وسیعی از افراد سیاسی کشور از آنها حمایت کنند.

وی افزود: در انتخابات آینده کاندیداهای مستقل شانس چندانی ندارند چرا که اکنون چهره مستقل شناخته شده‌ای در عرصه سیاسی کشورمان نداریم.

عضو کمیسیون قضایی مجلس تأکید کرد: هر چه به زمان انتخابات نزدیک‌تر شویم ائتلاف‌ها، دسته‌بندی‌ها پر رنگ‌تر می‌شود و شعار استقلال موفقیت چندانی در پی ندارد.

وی با اشاره به اینکه مسایل اقتصادی مهم‌ترین چالش دولت آینده است، تصریح کرد: دولت آینده باید سعی کند با محکم کردن جایگاه سیاسی و استقلال‌طلبانه ایران در سطح بین‌المللی و منطقه کشور ایران را بهتر به دنیا معرفی کند.

طباطبایی تاکید کرد: دولت آینده همچنین لازم است طرح هدفمندی یارانه‌ها را که سبب خارج کردن اقتصاد از حالت حمایتی صرف است را با برنامه‌ریزی و دوری از تعجیل و در زمان مناسب ادامه دهد.

انتهای پیام/63008/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول