اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان جیرفت:

اشتغال مهم‌ترین عامل کاهش آسیب در زندان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره زندان جیرفت گفت: اشتغال از مهم‌ترین عوامل کاهش آسیب در زندان است و باید در این زمینه تلاش مضاعفی صورت گیرد.

اشتغال مهم‌ترین عامل کاهش آسیب در زندان است

حسین برشان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: داشتن کار از مهم‌ترین نیازهای اصلی مددجویان است که زندگی آنان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و باید در زمینه اشتغال تلاش مضاعفی صورت گیرد و زمینه اشتغال مددجویان فراهم شود.

وی با تأکید بر اینکه اشتغال مهم‌ترین دغدغه مسئولان زندان‌ها است و این مهم در حال توسعه و گسترش است، زیرا اشتغال در زندان‌ها تولید امنیت را مضاعف می‌کند، تصریح کرد: کار باید همراه با مهارت باشد و کار بدون داشتن مهارت لازم نتیجه مطلوبی ندارد.

برشان خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی اداره فنی و حرفه‌ای و سازمان میراث فرهنگی شهرستان جیرفت در شش ماهه اخیر 255 نفر از مددجویان زندان جیرفت در رشته‌های صنایع دستی و 443 نفر از مددجویان در رشته‌های فنی و حرفه‌ای موفق به اخذ گواهی مهارت شدند.

رئیس اداره زندان جیرفت گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم سازمان زندان‌ها گسترش امر اشتغال در بین مددجویان است، واحد اشتغال و حرفه‌آموزی زندان جیرفت با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و سازمان میراث فرهنگی این شهرستان اقدام به برگزاری 10 دوره آموزشی فنی و حرفه‌ای و 25 رشته صنایع دستی کرده است.

انتهای پیام/2655/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول