اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از یکم اسفند ماه

خانه عکاسان ایران میزبان هنرمندان کرمانی است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: خانه عکاسان ایران از یکم تا 9 اسفند ماه میزبان جمعی از هنرمندان عکاس کرمانی است.

خانه عکاسان ایران میزبان هنرمندان کرمانی است

عباس سالاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: دو نمایشگاه عکس توسط هنرمندان کرمانی در سالن‌های شماره یک و دو خانه عکاسان ایران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها توسط حوزه هنری و دانشکده هنر استان کرمان برگزار می‌شود، عنوان کرد: در سالن شماره یک خانه عکاسان ایران 40 قطعه عکس از آثار عباس افضلی یکی از استادان دانشکده هنر کرمان به نمایش گذاشته می‌شود.

سالاری با اشاره به اینکه 40 قطعه عکس از آثار دانشجویان دانشکده هنر کرمان در سالن شماره دو خانه عکاسان ایران به نمایش در می‌آید، ابراز داشت: نمایشگاه‌های عکس هنرمندان کرمانی از یکم تا 9 اسفند ماه جاری در خانه عکاسان ایران در حوزه هنری مرکز دایر می‌شود.

وی افزود: آیین گشایش نمایشگاه‌های عکس هنرمندان کرمانی ساعت 17 اول اسفند ماه برگزار می‌شود و این نمایشگاه‌ها از ساعت 9 صبح تا 19 پذیرای بازدیدکنندگان هستند.

این مسئول فرهنگی در مورد نحوه تولید اثر توسط هنرمندان مرتبط با حوزه هنری بیان داشت: هنرمندان طرح‌های خود را به حوزه ارائه می‌دهند و کارشناس مربوطه طرح را بررسی و پس از تایید آن را به شورای طرح و برنامه حوزه هنری تحویل می‌دهد.

سالاری ابراز داشت: اگر طرح در شورای طرح و برنامه استان کرمان مورد تایید قرار گیرد به سامانه مدیریت برنامه‌های فرهنگی معاونت فرهنگی اداره کل امور استان‌ها و امور مجلس دفتر مرکزی حوزه هنری ارسال و پس از تایید توسط کارگروه تخصصی، مجوز اجرا و یا تولید برنامه صادر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اعطای مجوز از سوی دفتر مرکزی تولید اثر در حوزه هنری استان با حضور هنرمند ارائه‌دهنده طرح آغاز می‌شود. 

انتهای پیام/80019/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول