اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به یاد مرحوم ضیا جمالی برگزار شد

دیدار دوستانه تیم فوتبال رسانه ورزش و هنرمندان بوشهر

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتبال رسانه ورزش و هنرمندان بوشهر به یاد مرحوم ضیا جمالی عکاس رسانه‌های استان بوشهر در دیدار دوستانه‌ای به مصاف هم رفتند.

دیدار دوستانه تیم فوتبال رسانه ورزش و هنرمندان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در این دیدار که در ورزشگاه شهدای خلیج فارس شهر بوشهر برگزار شد، بازیکنان دو تیم ابتدا و قبل از آغاز بازی مراسمی را به یاد ضیا جمالی عکاس فقید رسانه‌های استان بوشهر برگزار کردند.

در این مراسم که با حضور فرزند ضیا جمالی و شماری از پیشکوستان برگزار شد یاد و خاطره محروم ضیا جمالی گرامی داشته شد و هدایایی به رسم یادبود نیز به فرزند ضیا جمالی اهداء شد.

در این مراسم محمدعلی درویشی، سیدعلی بکا، سعید درویشی از پیشکوستان فوتبال استان بوشهر، بازیکنان و مربیان دو تیم رسانه ورزش و هنرمندان بوشهر نیز حضور داشتند.

رسانه ورزش 4 بر 3 تیم فوتبال هنرمندان را شکست داد

در دیدار فوتبال دوستانه‌ای هم که به یاد عکاس فقید بوشهری برگزار شد تیم رسانه ورزش بوشهر موفق شد در نهایت با نتیجه چهار بر سه تیم هنرمندان را شکست دهد.

در این دیدار ابتدا تیم هنرمندان در نیمه نخست موفق شد با دو گل از حریف خود پیش بیفتد اما این پایان کار نبود و در نیمه دوم رسانه ورزش موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

در ادامه هنرمندان نتیجه بازی را سه بر یک کردند اما بازیکنان رسانه ورزش در یک بازی هجومی موفق شدند سه گل به حریف خود بزنند تا نتیجه بازی چهار بر سه شود.

این بازی در نهایت با نتیجه چهار بر سه به سود رسانه ورزش بوشهر پایان یافت.

مرحوم ضیا جمالی عکاس خبری رسانه‌های استان بوشهر در تاریخ 16 بهمن ماه سال 89 در حین عکاسی از دیدار شاهین بوشهر و سپاهان اصفهان در لیگ برتر فوتبال به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول