اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان فیلم «از خرید شما متشکریم» مطرح کرد

فیلم فجر روح تازه‌ای در کالبد هنرمندان قمی

خبرگزاری فارس: کارگردان فیلم «از خرید شما متشکریم» با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار در قم گفت: جشنواره فیلم فجر در قم روح تازه‌ای توأم با نشاط به هنرمندان قمی دمید.

فیلم فجر روح تازه‌ای در کالبد هنرمندان قمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر در قم، سعید نجاتی با اشاره به اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در برخی استان‌های کشور گفت: اکران این فیلم‌ها در استان‌ها کاری بسیار ارزشمند و مطلوب است و نیاز هنرمندان را پاسخ می‌دهد.

وی ادامه داد: هنرمندان و فیلم‌سازان برای دیدن فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در تهران باید تلاش فراوانی می‌کردند و از شهر محل سکونت خود به تهران می‌رفتند ولی اکنون با همت مسئولان فرهنگی این مشکل برطرف شده است و در برخی استان‌ها فیلم‌های این جشنواره اکران می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استان قم گفت: این اقدام برای هنرمندان و مردم عام جامعه بسیار هیجان‌انگیز بود و شاید بهتر است که بگوییم جشنواره فیلم فجر روح تازه‌ای به جوانان و هنرمندان قمی دمید.

کارگردان فیلم «سربازان لک لک‌ها را دوست دارند» با بیان اینکه تلاش مدیران فرهنگی استان قم برای ورود این جشنواره برای نخستین‌بار به استان قم قابل تقدیر است گفت: امیدوارم در سال‌های آینده زمینه‌ای فراهم شود که تمام فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استان قم اکران شود.

وی با اشاره به توانمندی هنرمندان و فیلم‌سازان قمی خاطرنشان کرد: امیدوارم تنی چند از هنرمندان قمی که در ساخت فیلم کوتاه تجربه فراوانی کسب کرده‌اند بتوانند فیلم‌های سینمایی پر محتوایی بسازند و در جشنواره فیلم فجر شرکت کنند.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول