اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-369

ظرفیت ذخیره‏سازی فرآورده‏های نفتی در سمنان 40 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: با بهره‏برداری از مخزن جدید انبار نفت سمنان، بیش از 40 درصد به ظرفیت ذخیره‏سازی فرآورده‏های نفتی در این شهرستان افزوده شد.

ظرفیت ذخیره‏سازی فرآورده‏های نفتی در سمنان 40 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مخزن جدید انبار نفت سمنان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، فرماندار شهرستان سمنان، رئیس و معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان سمنان، رئیس شرکت پخش فرآورده‏های نفتی ناحیه سمنان و شماری از مسئولان هم‏زمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‏برداری رسید.

معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان سمنان در حاشیه بهره‏برداری از این طرح با اشاره به ساخت و بهره‏برداری از مخزن 8 میلیون و 600 هزار لیتری نفت گاز در انبار نفت سمنان اظهار داشت: اجرای این طرح گام موثری در راستای ذخیره‏سازی فرآورده‏های استراتژیک نفتی در شهرستان سمنان محسوب می‏شود.

کرامت ویس‏کرمی، زمان آغاز اجرای عملیات ساخت این مخزن بزرگ را در سمنان از سال 1389 ذکر کرد.

معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان سمنان گفت: با بهره‏برداری از مخزن جدید انبار نفت سمنان، بیش از 40 درصد به ظرفیت ذخیره‏سازی فرآورده‏های نفتی در این شهرستان افزوده شد.

وی اضافه کرد: پیش از این ظرفیت ذخیره‏سازی فرآورده‏های نفتی در شهرستان سمنان حدود 22 میلیون لیتر بود که هم‏اکنون 10 میلیون لیتر به آن افزوده شده است.

معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان سمنان در زمینه هزینه‏های صرف شده برای احداث این مخزن در سمنان نیز گفت: ساخت خود مخزن بیش از 10 میلیارد ریال هزینه برای دولت و شرکت نفت استان سمنان به همراه داشته است.

ویس‏کرمی اضافه کرد: کل هزینه ساخت و بهره‏برداری مخزن 8 میلیون و 600 هزار لیتری سمنان، بیش از 15 میلیارد ریال است.

معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان سمنان اضافه کرد: محوطه‏سازی انبار نفت سمنان نیز به زودی انجام می‏شود.

انتهای پیام/2249/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول