اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر مطرح کرد

کاهش مشکلات مردم استان بوشهر در بخش صنعت، معدن و تجارت

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تسهیل در امور و کاهش مشکلات مردم در بخش صنعت، معدن و تجارت در استان بوشهر با جدیت پیگیری می‌شود.

کاهش مشکلات مردم استان بوشهر در بخش صنعت، معدن و تجارت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از حسن اعتماد وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار بوشهر و اعضای کمیته انتخابات وزارت متبوع و معاون وزیر معین، از عملکرد شایسته اسماعیل مرحمتی رئیس سابق سازمان تقدیر و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم به نحو شایسته‌ای فعالیت‌ها و عملکرد حوزه‌های مختلف صنعت، معدن وتجارت دراستان را توسعه و ارتقاء بخشیم.

وی گفت: طبق ارزیابی انجام شده در وزارت متبوع سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر شاخص‌های عملکردی مثبتی در سالهای گذشته کسب کرده و هدف ما ادامه مسیر پیشرفت سازمان و خدمت رسانی به بخش‌های مختلف جامعه است.

تابش افزود: هدف دولت آسان سازی امورات و فعالیت‌ها  وکاهش مشکلات مردم است و این مهم در استان بوشهر در بخش صنعت، معدن وتجارت با جدیت پیگیری خواهد شد.

مدیر کل امور استان‌ها وزارت صنعت، معدن وتجارت نیز با قدردانی از تلاش‌های اسماعیل مرحمتی مدیرکل سابق اظهار داشت: مهندس مرحمتی در طول مدیریت خود تلاش‌های زیادی در عرصه‌های صنعت و تجارت استان بوشهر داشت.

پیمان زندی افزود: شاخص‌های اخلاقی همچون تلاشگری، تواضع و ادب و متانت در شخصیت مهندس مرحمتی چشمگیر است وامیدواریم در آینده بتوانیم از تجربه‌های گرانبهای ایشان در عرصه‌های دیگر دولت استفاده کنیم.

اسماعیل مرحمتی رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز در این جلسه ضمن عرض تبریک و ارائه خلاصه‌ای از اقدامات و فعالیت‌های سازمان طی چند سال گذشته، همکاری و همراهی مدیران دستگاه‌های هم خانواده با رئیس جدید سازمان را خواستار شد.

در پایان این مراسم لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی پیمان زندی مدیر کل امور استانها وزارت متبوع به مهندس مرحمتی رئیس سابق سازمان و حکم انتصاب عباس تابش سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر اهداء شد.  

مراسم تودیع ومعارفه رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت با حضور مدیر کل امور استانهای وزارت صنعت، معدن وتجارت ومسئولان دستگاههای هم خانواده در سالن جلسات این سازمان برگزارشد.

انتهای پیام/66006/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول