اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر:

نظارت بر نحوه فعالیت پیمانکاران طبق مفاد قرارداد انجام نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: نظارت بر نحوه فعالیت پیمانکاران شهرداری طبق مفاد قرارداد انجام نمی‌شود.

نظارت بر نحوه فعالیت پیمانکاران طبق مفاد قرارداد انجام نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات شهرداری شوشتر بدون برخورد با تخلفات پیمانکاران امکان پذیر نیست و باید در این باره اقدامات جدی از سوی شهرداری شوشتر انجام شود.

وی افزود: شهرداری شوشتر پیمانکاران زیادی دارد ولی نظارت بر نحوه فعالیت پیمانکاران طبق مفاد قرارداد انجام نمی‌شود و به این دلیل باید در این باره اقدامات سریعی در دستور کار قرار گیرد.

سالم‌پور خاطر نشان کرد: شهرداری شوشتر در بخش تنظیفات پیمانکاری دارد که پس از هفت الی هشت ماه فعالیت هنوز با عوامل خود قرارداد نبسته و بیمه آنها را نیز پرداخت نکرده و مفاد قرارداد منعقد شده را اجرا نکرده است.

وی تاکید کرد: در هفته‌های گذشته که کارگران برای دریافت حقوق و مزایای خود دست از کار کشیدند، که شورای شهربانی این اعتراض را مشخص کرده و در حال رسیدگی به مشکلات آنها است 13 نفر از رانندگان بخش تنظیف اخراج شده‌اند و به دلیل عدم انعقاد قرارداد با این افراد هیچگونه پیگیری برای پرداخت حق و حقوقشان نمی‌توان کرد.

*مشخص کردن پارکینگ در شهر وظیفه شهرداری است

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: مشاهده شده است که هفته‌های گذشته در سطح شهر شوشتر پارکینگ‌هایی درست شده و از مردم خارج از تعرفه پول‌های اخذ می‌شود که این اقدام از سوی هر نهادی که باشد خلاف قانون است.

وی خاطر نشان کرد: تعریف پارکینگ برعهده شهرداری است و شهرداری باید برای تعیین پیمانکار مراحل قانونی مزایده را طی کند و بدون طی شدن این مراحل نمی‌توان پیمانکاری خودسرانه فعالیتش را در سطح شهر شوشتر آغاز کند.

وی تاکید کرد: شاید شورای ترافیک شهر شوشتر برای این مهم مصوبه‌ای هم گذرانده باشد ولی مصوبه شورای ترافیک برای شورای شهر و شهرداری الزام‌آور نیست.

سالم‌پور خاطر نشان کرد: شهرداری بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر فعالیت می‌کند و بدون مصوبه شورای اسلامی شهر هر فعالیتی در سطح شهرداری خلاف قانون است.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول