اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری آبپخش در بحران اعتبارات

رضایی: یک ریال برای پرداخت به پیمانکاران در اختیار نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: ما را تحت فشار گذاشته‌اند که مناقصه اجرای طرح‌های عمرانی را برگزار کنیم ولی یک ریال برای پرداخت به پیمانکاران در اختیار نداریم.

رضایی: یک ریال برای پرداخت به پیمانکاران در اختیار نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری آبپخش اظهار داشت: تمامی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی آبپخش و دشتستان برای خدمت‌ به مردم از تمام توان بهره می‌برند و لازم است از آنها تقدیر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: اگر خدمات بی‌وقفه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی را نادیده‌ بگیریم بی‌انصافی است و بنده هیچ وقت در انتقادهایم به‌ دنبال تضعیف و تخریب مسئولان نبوده‌ام و تنها خواسته‌های مردمی را فریاد زده‌ام.

رضایی بیان داشت: هیچ وقت از هیچ یک از مدیران و مسئولان درخواست شخصی نداشته‌ام و هیچ مسئولی نمی‌تواند ادعایی مغایر این مسئله را مطرح کند.

وی اضافه کرد: دغدغه‌هایم مبتنی بر دغدغه‌های مردم بوده و تنها خواسته‌ای که از مدیران اجرایی داشته‌ام، کسب رضایت مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی بوده است.

این مسئول اذعان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید به‌دلیل بیان مطالبات و درخواست‌های مردمی از اعضای شورای اسلامی شهر و روستا دلگیر شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: در دفترچه زمان‌بندی برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر هیچ یک از برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش ذکر نشده و این مسئله را یک انتقاد بر این دفترچه زمان‌بندی می‌دانیم.

رضایی گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش است و در ماه‌های گذشته از تمام توان برای تحقق این مهم بهره‌برده‌ایم.

وی ادامه داد: تسریع در اجرای پروژه‌های شهری و جلوگیری از اطاله‌ پروژه‌ها از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان است و شورای اسلامی شهر آبپخش همواره بر این مهم تاکید داشته است.

رضایی تصریح کرد: توقعات مردم به‌جا است و به کم‌کاری‌‌ها معترفیم ولی در شرایطی که شهرداری در بحران اعتبارات به سر می‌برد هیچ چاره‌ای نداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: ما را تحت فشار گذاشته‌اند که مناقصه اجرای طرح‌های عمرانی را برگزار کنیم ولی یک ریال برای پرداخت به پیمانکاران در اختیار نداریم.

رضایی متذکر شد: بعد از انجام مناقصه به‌منظور تجهیز کارگاه برای شروع طرح‌های عمرانی باید 10 درصد از اعتبار اجرای طرح به پیمانکاران واگذار شود و ما در این زمینه هیچگونه توانایی مالی نداریم.

وی اجرای پروژه‌های آسفالت معابر را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری دانست و بیان داشت: یکی از مهمترین مشکلاتی که در اجرای پروژه‌های جاده‌ای و خیابان‌های شهر آب‌پخش با آن مواجه هستیم، کمبود آسفالت و مشکلات تولید آن است.

عدم تخصیص سهمیه لازم برای گازوئیل به کارخانه آسفالت شهرداری آبپخش

وی به عدم تخصیص سهمیه لازم گازوئیل به کارخانه آسفالت شهرداری آبپخش اشاره کرد و گفت: متاسفانه در حال حاضر برای تامین سوخت مورد نیاز در این کارخانه باید از سهمیه خودروهای شهرداری استفاده کنیم و با تجمیع سهمیه‌های این خودروها مقداری از سوخت مورد نیاز کارخانه تامین می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش افزود: روزانه برای گرم کردن قیر این کارخانه و تولید آسفالت از آن نیاز است که گازوئیل با هزینه 15 میلیون ریال تامین شود که هزینه‌های سنگینی را برای ما در پی دارد و مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این کارخانه آسفالت علاوه بر خدمات‌دهی به پروژه‌های شهری آبپخش، به دیگر شهرداری‌های شهرهای همجوار نیز خدمات‌دهی می‌کند، امیدواریم با همکاری مسئولان شاهد اختصاص سهمیه سوخت به این کارخانه باشیم.

انتهای پیام/2451/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول