اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه پایداری:

بزرگترین مربیان تربیتی دنیا قادر به تربیت همت‌ها و باکری‌ها نیستند

خبرگزاری فارس: عضو جبهه پایداری مهم‌ترین دستاورد انقلاب را تربیت انسان‌های بزرگ دانست و گفت: بزرگترین مربیان تربیتی دنیا قادر به تربیت همت‌ها و باکری‌ها نیستند

بزرگترین مربیان تربیتی دنیا قادر به تربیت همت‌ها و باکری‌ها نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام ستار هدایت‌خواه ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های این شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از خدمات امام جمعه چرام اظهار کرد: چند روز پیش سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم و وارد سی و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شدیم که آن را به همه مردم این شهرستان و به خصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک عرض می‌کنیم.

*مهم‌ترین دستاورد انقلاب ایجاد تحول در مردم است

عضو جبهه پایداری به یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک تحول عظیم در تاریخ معاصر بوده و به طور کلی سرنوشت جهان را تغییر داده است.

وی با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی افزود: برشمردن این دستاوردها در عرصه‌های مختلف وقت و فرصت مناسب‌تر و گسترده‌تری را می‌طلبد و می‌توان گفت پیشرفت‌های شگرفی در دوران انقلاب اسلامی صورت گرفته و ما از نظر علمی امروز داریم به رتبه‌های اول جهانی دست پیدا می‌کنیم.

هدایتخواه اضافه کرد: دستاورد انقلاب این نیست که ما توانستیم ماهواره به فضا بفرستیم، هواپیمای جنگی بسازیم و یا به انرژی هسته‌ای دست پیدا کنیم، بلکه مهم‌تر از این‌ها تحولی است که انقلاب اسلامی به تبعیت از پیامبران الهی توانست در گروه انسان‌ها تحولی ایجاد کند که انسان‌ها را از تاریکی‌ها، سختی‌ها و انحرافات نجات داده و به سوی بندگی، انسانیت و معنویت سوق دهد.

دکتر هدایت‌خواه با بیان این‌که به لطف خداوند در این عرصه انقلاب اسلامی کارهای بزرگی انجام داده است و در سطح جهانی انقلاب اسلامی زمینه‌ای از دین و معنویت فراهم کرده است، گفت: تا قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حتی سران کشورهای مسلمان یک نوع احساس ننگ داشتند از این‌که از خدا، دین و معنویت بگویند.

وی با اشاره به این‌که در مجامع عمومی ننگ داشتند با نام خدا سخن آغاز کنند اما به برکت انقلاب اسلامی در سراسر دنیا گرایش به سوی دین و معنویت شدت پیدا کرده است، متذکر شد: دنیا به تعبیر مقام معظم رهبری به مهم‌ترین پیچش تاریخی خود و پیچش جهان بشریت یعنی معنویت رسیده است.

*بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی تربیت انسان‌های شایسته و وارسته است

 هدایت‌خواه با اشاره به تحولی که در ملت ایجاد شده بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را تربیت انسان‌های شایسته و وارسته دانست و اذعان داشت: انقلاب اسلامی فقط به موشک‌ها و ماهواره‌ها نیست بلکه بالاتر از آن انسان‌های رشد یافته‌ای است که بعضی از آن‌ها در قید حیات بوده و برخی به مقام والای شهادت رسیده‌اند.

وی با اشاره به این‌که اگر تمامی دست‌اندرکاران گروه مختلف تربیتی و روانشناسی در دنیا جمع شده و دست به دست هم بدهند که یک انسانی مانند شهید همت، شهید زین‌الدین، عباسی و شهدای دیگر تربیت کنند نمی‌توانند، یادآور شد: این موضوع از تأثیرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که آمد تا بنده خدا تربیت کند.

نماینده ادوار گذشته مجلس با بیان این‌که ملت ما اگر قطعه‌ای از هواپیما خراب می‌شد باید از آمریکا یا اروپا استمداد می‌طلبید و یا سیم خاردار را از خارج وارد می‌کرد، متذکر شد: امروز ملت ما به جایی رسیده که ماهواره، هواپیما و انرژی هسته‌ای تولید و ایجاد می‌کند.

*پایگاه نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی است

 هدایت‌خواه از دیگر دستاوردهای انقلاب را نماز جمعه ذکر کرد و آن را از برکات انقلاب اسلامی دانست.

وی افزود: این پایگاه معنوی زمینه تربیتی را به وجود آورده و هیچ جایی را نمی‌توان پیدا کرد که مردم به صورت خودجوش در یک مکان در شهر جمع شده ضمن اینکه بندگی خدا می‌کنند و پیوند معنوی با خدا برقرار می‌کنند امام جمعه مسائل سیاسی و اجتماعی شهر، استان، کشور و جهان را با آن‌ها در میان می‌گذارد و نسبت به مسائل معنوی تذکر می‌دهد.

این فعال فرهنگی با تأکید بر این مطلب که دشمنان ما گاهی از طریق رسانه‌هایی که در اختیار دارند یک هفته سخن پراکنی و تبلیغات می‌کنند اما امام جمعه ظرف نیم ساعت با آگاهی دادن و هوشیاری همه توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند، گفت: این جز برکات انقلاب اسلامی است که در کشور ما نماز جمعه به عنوان پایگاه عبادی منشأ خیر و برکت است.

انتهای پیام/82002/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول