اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

باید از قابلیت‌های کرمان در پیوند عضو استفاده شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کرمان گفت: سرمایه‌گذاری در بخش پیوند اعضا از باقیات و صالحات است و با توجه به ظرفیت و قابلیت‌های موجود در استان می‌توان از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

باید از قابلیت‌های کرمان در پیوند عضو استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عربپور صبح امروز در نشست هیئت‌امنای بنیاد خیریه پیوند اعضای نفیس کرمانی سرمایه‌گذاری در بخش پیوند اعضا را از باقیات و صالحات عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و قابلیت‌های موجود در استان کرمان می‌توان به بهترین نحو از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی اقدام این بنیاد در زمینه احداث ساختمان پیوند اعضا را کار ارزشمندی دانست و بیان داشت: این کار می‌تواند، کرمان را به عنوان یکی از استان‌های مطرح کشور در زمینه پیوند معرفی کند.

حجت‌الاسلام علی توکلی رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن قدردانی از نیکوکاران خیر در زمینه ساخت مجموعه پیوند عضو در کرمان اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در کارهای خیرخواهانه باقیات و صالحات برای افراد به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران در دادگستری افزود: سرمایه‌گذاران می‌توانند در زمینه‌های مختلف به ویژه خیرخواهانه گام‌های خوبی بردارند.

بنیاد خیریه پیوند اعضای نفیس کرمانی از سال 84 با همت جمعی از نیکوکاران و با هدف نجات جان بیماران نیازمند ایجاد شد و برابر اساسنامه دارای مجمع عمومی، هیئت‌امنا و هیئت‌مدیره است.

هیئت‌امنای این بنیاد متشکل از 25 نفر متخصصان و اساتید دانشگاه علوم‌پزشکی و 35 نفر از نیکوکاران خیر است و رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی وقت به عنوان رئیس هیئت‌امنا و نماینده خیران نیز به عنوان دبیر هیئت‌امنای معرفی می‌شود.

بنیاد خیریه پیوند اعضای نفیس کرمانی در حال حاضر در مرحله نخست، ساخت مجموعه درمانی پیوند عضو را با 4 هزار متر مربع در دستور کار دارد.

انتهای پیام/2446/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول