اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

توسعه بخش درمان و بهداشت کرج ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: توسعه بخش درمان و بهداشت کرج ضروری است.

توسعه بخش درمان و بهداشت کرج ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان ظهر امروز در جریان بهره‌برداری از بخش‌های مختلف بهداشت و درمان استان البرز اظهار داشت: ظرفیت‌های درمانی و بهداشتی کرج به تناسب جمعیت بسیار ضعیف است.

وی ادامه داد: در این راستا مسئولان در این بخش باید تلاش خود را دو چندان کرده و بخش درمان آن را ارتقا دهند.

این مسئول گفت: برای اینکه بتوانیم بخش درمان و بهداشت این استان را با توسعه همراه کنیم، لذا در این راستا استفاده از ظرفیت خیران در کمک به بخش درمان بسیار ضروری محسوب می‌شود.

عربیان افزود: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی حضور خیران را در ساخت این گونه مراکز بیش از پیش کرده و از ظرفیت‌های این قشر از جامعه در مسیر توسعه استفاده کنیم.

استاندار البرز تأکید کرد: البته با توجه به فرهنگ‌سازی‌های انجام شده امروز خیران با حضور پررنگ‌تر خود توانسته‌اند در ساخت و توسعه مراکز آموزشی، ساخت بیمارستان‌ها و ... تلاش بیشتری داشته باشند.

استاندار البرز گفت: کمک و حمایت خیران می‌توانند روند توسعه بخش بهداشت و درمان استان البرز را تسریع بخشد.

عربیان در ادامه سخنان خود به بخش‌های افتتاح شده بیمارستان شهید رجایی کرج اشاره کرد و گفت: امروز بخش‌های آی.سی یو، سی.سی یو، آنژیوگرافی در این بیمارستان و همچنین بخش دیالیز و کلینیک ویژه قلب در بیمارستان شریعتی ماهدشت به بهره‌برداری رسیده است.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه برنامه‌های کلانی را در راستای توسعه مراکز درمانی، بیمارستانی و درمانگاه‌ها داریم لذا ارتقای وضعیت بهداشت و درمان استان بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

استاندار البرز افزود: مردم در این استان باید از بهترین امکانات درمانی بهره‌مند شوند لذا توسعه و افزایش این مراکز در استان البرز یکی از مهم‌ترین وظایف به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول