اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین هیئت امنای موسسه خیریه امدادگران عاشورای فارس:

هزینه‌های درمان گاهی خانواده‌ای را متلاشی می‌کند

خبرگزاری فارس: جانشین هیئت امنای موسسه خیریه امدادگران عاشورا در استان فارس گفت: وجود یک بیمار سرطانی در یک خانواده مستمند، شیرازه خانواده را در معرض فروپاشی قرار می‌دهد.

هزینه‌های درمان گاهی خانواده‌ای را متلاشی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین غیب‌‌پرور دوشنبه ‌شب در مراسم افتتاح شعبه موسسه خیریه امداد‌گران عاشورا در استان فارس اظهار داشت: در مواردی دیده شده که به دلیل هزینه درمان یک فرد خانواده، افراد دیگر خانواده از تحصیل بازمانده‌اند.

جانشین هیئت امنای موسسه خیریه امدادگران عاشورا در استان فارس افزود: مقدمات تشکیل شعبه موسسه خیریه امدادگران عاشورا از نیمه شعبان آغاز و در جلسات هیئت امنا در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شد.

غیب‌پرور ادامه داد: شناسایی افراد سرطانی استان فارس از موضوعات مهم پیش روی این مجموعه است چرا که آمار قطعی در این زمینه موجود نبوده و حتی در برخی مناطق به ظاهر متمکن نیز بیماران ضعیفی وجود دارند.

به گفته وی، استان فارس از نظر خدمات پزشکی مورد اقبال استان‌های دیگر است و باید بیمارانی از سایر استان‌ها نیز در سامانه اطلاعاتی ما وارد شوند.

جانشین هیئت امنای موسسه خیریه امدادگران عاشورا در استان فارس تصریح کرد: خیرات فیلتر ناپاکی‌های روح است و اثر وضعی دارد و از طرفی تا خیران وارد کار نشوند خدمات دولت به این بیماران کافی نخواهد بود.

به گزارش فارس، بنابر بررسی و آمار نهادهای مسئول، هزینه‌های درمانی یک بیماری صعب‌العلاج گاهی خانواده‌ای متوسط را به زیر خط فقر می‌کشاند و خانواری مستمند را تا مرز از هم پاشیدن کانون خانواده پیش می‌برد.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول