اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان‌جنوبی

مشعل گاز در 2 روستای بشرویه شعله‌ور شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار خراسان‌جنوبی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مشعل گاز در روستاهای غنی‌آباد و شهرک امام خمینی شهرستان بشرویه شعله‌ور شد.

مشعل گاز در 2 روستای بشرویه شعله‌ور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مدیر عامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های گازرسانی به دو روستای بشرویه اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور گازرسانی به 12 روستای خراسان‌جنوبی با اعتبار 68 میلیارد ریال آغاز شد.

حسن افتخاری ادامه داد: اجرای 166 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع گاز، نصب چهار ایستگاه تقلیل فشار به ظرفیت 10 هزار متر مکعب در ساعت، دو ایستگاه حفاظت کاتدیک و نصب یک هزار و 686 انشعاب گاز از مشخصات این طرح‌های گازرسانی است.

وی افزود: با اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای استان 2 هزار و 244 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی با بیان اینکه پروژه گازرسانی به روستاهای غنی‌آباد و شهرک امام خمینی به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: پروژه گازرسانی به روستای غنی‌آباد با اجرای 31 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، احداث و نصب یک ایستگاه تقلیل فشار به ظرفیت 10 هزار متر مکعب در ساعت، احداث و نصب یک ایستگاه حفاظت کاتدیک و نصب 270 انشعاب انجام شده است.

افتخاری یادآور شد: برای اجرای این پروژه 11 میلیارد و 915 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که با بهره‌برداری از آن یک هزار و 850 نفر از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

وی اضافه کرد: پروژه گازرسانی به شهرک امام خمینی با اجرای 24 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و نصب 162 انشعاب انجام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی عنوان کرد: برای اجرای این پروژه نیز 11 میلیارد و 30 میلیون اعتبار هزینه شده است.

افتخاری اعلام کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به این دو روستا 30 درصد جمعیت روستایی شهرستان بشرویه از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به شهر بشرویه به طور کامل انجام شده است، گفت: علاوه بر این گازرسانی به بخش ارسک که در لیست پروژه‌های مهر ماندگار قرار دارد، در حال اجرا است و تا قبل از سال جدید به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/69006/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول