اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی بشرویه خبر داد

هزینه‌کرد 38 میلیون ریالی برای راه‌اندازی مهد حاشیه در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی بشرویه از هزینه شدن مبلغ 38 میلیون ریال اعتبار برای راه‌اندازی مهد حاشیه در این شهرستان خبر داد.

هزینه‌کرد 38 میلیون ریالی برای راه‌اندازی مهد حاشیه در بشرویه

محمد خادم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه هم‌اکنون 12 مهد کودک در بشرویه فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: از این تعداد چهار مهد کودک شهری، هفت مهد روستایی و یک مهد حاشیه است.

وی به راه‌اندازی مهد حاشیه در این شهرستان اشاره کرد و افزود: مهد کودک همای رحمت با همکاری مشترک اداره بهزیستی شهرستان و موسسه خیریه علی‌بن ابیطالب(ع) در حاشیه این شهر راه‌اندازی شده است.

رئیس اداره بهزیستی بشرویه با اشاره به اینکه این مهد حاشیه در منطقه آسیب‌دیده و کم برخوردار راه‌اندازی شده، گفت: اعتباری بالغ با 38میلیون ریال به صورت کمک بلا‌عوض اداره بهزیستی و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران شهرستان راه‌اندازی شده است.

خادم با بیان اینکه 37 کودک از خانواده‌های نیازمند زیر پوشش اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در این مهد نگهداری می‌شوند، تصریح کرد: همچنین شش نفر از خانواده‌های زیر پوشش اداره بهزیستی به عنوان مربی در این مهد فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از کودکان محروم در این مهد ثبت‌نام شده از بیشتر آنها شهریه‌ای دریافت نمی‌شود و هزینه‌های مهد توسط خیران تامین می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی بشرویه اضافه کرد: این مهد به تمام وسایل بازی، آموزشی و کمک آموزشی مجهز است.

خادم با اشاره به تست غربالگری بینایی در مهد کودک‌ها اشاره کرد و اذعان داشت: در ایام دهه مبارک فجر تمامی کودکان این مهد به صورت رایگان تست غربالگری بینایی شدند.

انتهای پیام/69008/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول